Dat shot met dat modelschip in die vitrine in 3D! Episch, één van de beste 3D ervaringen die ik heb meegemaakt.
TinTin is awesome Guardians of The Galaxy was wel lachen. Leuke characters en her en der wat humor. Toffe actiescènes ook. Beetje standaard verder maar heb me er niet aan geïrriteerd ofzo. Zeventje
Hunger Games MJ 1 gezien. Leuke film, een stuk donkerder dan de eerste twee in de serie. Alleen die cliffhanger, dat hebben ze even fijn van The Hobbit 2 afgekeken. 7/10
Harry Potter's zijn allemaal op Veronica laatste weken. Afgelopen dinsdag de orde van de feniks, gisteren de half-bloed prins en de weken daarvoor de rest. Best tof om weer eens terug te kijken, de tweede helft van de films blijven toch wel bazig spannend.
Ik vind die laatste 4 films juist extreem kut. Na de goblet of fire is het voor mij over met die serie.
Mwah, de eerste delen zijn wat meer jeugdsentiment en 'leuker', de laatste delen een stuk volwassener en spannender. Ik kijk liever naar het laatste, al blijven de eerste films natuurlijk ook wel 'leuk'.
Laatst Leviathan gekeken; prachtige Russische films en zeker een van de mooiste die ik dit jaar gezien heb. 9/10 De review van empire bevestigt dat wederom. http://www.empireonline.com/reviews/reviewcomplete.asp?FID=138868 Plot A blue-collar man (Serebryakov) has a home that stands proudly on Russia's Barents Sea coastline, a monument to a life of hard work and toil. But corrupt local politico (Madyanov) wants it for himself. Verdict Frustrating, funny at points, heartbreaking and quite magnificently shot throughout, Leviathan is one of the films of the year.
Ik wil ook naar Interstellar. Maar meeste vrienden willen niet en willen liever naar fucking John Wick.. En diegene die wel wilt is nog een maand op militaire oefening in US.. Om nou in me eentje te gaan zitten a la Reckuuza.