1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Misschien hangt het van de kwaliteit van je tegenstander af. Veel zwakke tegenstanders of weinig sterke tegenstanders, raad ik.
     
  2. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Jows / Cyrax, hoe is de game ? Prijs is namelijk heel gunstig en het begint te kriebelen.. ;-)
     
  3. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Myclub is ook voornamelijk voor online gemaakt, offline is idd te easy.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik zeg doen. Afgezien van typische PES issues is dit de beste post ps2 PES.
     
    Numberless Zero vindt dit leuk.
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zeker een aanrader. Nog steeds niet "perfect", maar wat Cyrax zegt de leukste/beste PES sinds tijden.
     
  6. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Damn! Wat heeft PES mij weer aan het twijfelen gebracht. Wel halen, niet halen. Ben sinds 2 a 3 jaar overgestapt naar FIFA, maar heb nooit echt dat gevoel gehad dat ik met PES had bij het maken van een doelpunt. De demo gaf me dat gevoel weer redelijk terug moet ik zeggen!
    So help me out guys. Heb FIFA nu. Gewoon PES erbij halen?
     
  7. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19
    Ja!
     
    Dranx vindt dit leuk.
  8. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Whahahah duidelijk dus!
     
  9. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19
    :+
    Ik zat in dezelfde situatie als jij, en volgens mij nog meer aantal hier op het forum met Fifa die weer "terug" zijn, PES gaat absoluut weer de goede kant op!
     
  10. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Hoelaat is dat onderhoud nu?
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Er is nu geen onderhoud. Als je dat wilt checken ga dan naar naar Konami-online, waar je per portal kan zien of er onderhoud is en hoe laat.
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    PES kopen, betekent FIFA verkopen. Ga je toch niets meer mee doen daarna ;) Scheelt je ook weer wat Euro's ;)
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Goed om de laatste reacties te zien. Heb zojuist in Fifa 15 even mijn mening gegeven over Fifa 15 online.
    Het loopt totaal niet lekker! Hoe is dit met PES? Ik speel voetbal games vooral online tegen menselijke tegenstanders.
    Servers zijn stabiel? Misschien dat ik de stap terug naar PES ook maar weer eens ga maken!
     
  14. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Is PES career mode nog veranderd/verbeterd sinds 2013?
    Speel het liefst offline een manager carriere, waar ik een paar seizoen lekker aan een team kan bouwen.
    Daarom is FIFA op dit moment nog niet aan het vervelen.
     
  15. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik dacht ea een afzetter was op de prijzen van fifa points. Myclub munten kosten gewoon veel meer dan fifa points en dan heb je maar 1 speler en de kans op 80 rating heel klein. Wat een troep zeg. Ben eigenlijk al wel klaar met Myclub. Das eigenlijk de rede dat ik pes heb gekocht dit jaar. Was erg geïnteresseerd in Myclub. Uiteindelijk valt het toch wel erg tegen. Contracten van spelers zijn veels te duur. Betaal 3800 voor Ibra. Dan moet je weer 4 potjes winnen om dat weer terug te verdienen. Ondertussen loopt het contract weer af van 10 wedstrijden per contractverlenging. Het schiet gewoon niet op. Slecht gedaan van Konami
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je moet gewoon geen munten kopen. GamerPoints verzamelen gaat veel beter. Dat kan je ook doen via andere game-modes.
     
  17. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Waar gaat dan dan een beetje snel want 60gp per keer buiten myclub om is ook de moeite niet waard
     
  18. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ja een spel moet je SPELen! De gamers van tegenwoordig willen altijd dat alles voor ze voorgeschoteld wordt met een gouden paplepel. Speel het spel gewoon of ga anders een film kijken als je zelf geen handelingen wilt verrichten.
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Maar als je een wedstrijd wint in MyClub krijg je toch iets van 3000 GP?
     
  20. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Das maar 1x. Elk potje wat je wint krijg je 1600gp. Topagents kosten 10000. Verhouding is gewoon zoek
     

Deel Deze Pagina