Misschien hangt het van de kwaliteit van je tegenstander af. Veel zwakke tegenstanders of weinig sterke tegenstanders, raad ik.
Myclub is ook voornamelijk voor online gemaakt, offline is idd te easy. Sent from my iPhone using Tapatalk
Zeker een aanrader. Nog steeds niet "perfect", maar wat Cyrax zegt de leukste/beste PES sinds tijden.
Damn! Wat heeft PES mij weer aan het twijfelen gebracht. Wel halen, niet halen. Ben sinds 2 a 3 jaar overgestapt naar FIFA, maar heb nooit echt dat gevoel gehad dat ik met PES had bij het maken van een doelpunt. De demo gaf me dat gevoel weer redelijk terug moet ik zeggen! So help me out guys. Heb FIFA nu. Gewoon PES erbij halen?
Ik zat in dezelfde situatie als jij, en volgens mij nog meer aantal hier op het forum met Fifa die weer "terug" zijn, PES gaat absoluut weer de goede kant op!
Er is nu geen onderhoud. Als je dat wilt checken ga dan naar naar Konami-online, waar je per portal kan zien of er onderhoud is en hoe laat.
PES kopen, betekent FIFA verkopen. Ga je toch niets meer mee doen daarna Scheelt je ook weer wat Euro's
Goed om de laatste reacties te zien. Heb zojuist in Fifa 15 even mijn mening gegeven over Fifa 15 online. Het loopt totaal niet lekker! Hoe is dit met PES? Ik speel voetbal games vooral online tegen menselijke tegenstanders. Servers zijn stabiel? Misschien dat ik de stap terug naar PES ook maar weer eens ga maken!
Is PES career mode nog veranderd/verbeterd sinds 2013? Speel het liefst offline een manager carriere, waar ik een paar seizoen lekker aan een team kan bouwen. Daarom is FIFA op dit moment nog niet aan het vervelen.
Ik dacht ea een afzetter was op de prijzen van fifa points. Myclub munten kosten gewoon veel meer dan fifa points en dan heb je maar 1 speler en de kans op 80 rating heel klein. Wat een troep zeg. Ben eigenlijk al wel klaar met Myclub. Das eigenlijk de rede dat ik pes heb gekocht dit jaar. Was erg geïnteresseerd in Myclub. Uiteindelijk valt het toch wel erg tegen. Contracten van spelers zijn veels te duur. Betaal 3800 voor Ibra. Dan moet je weer 4 potjes winnen om dat weer terug te verdienen. Ondertussen loopt het contract weer af van 10 wedstrijden per contractverlenging. Het schiet gewoon niet op. Slecht gedaan van Konami
Je moet gewoon geen munten kopen. GamerPoints verzamelen gaat veel beter. Dat kan je ook doen via andere game-modes.
Ja een spel moet je SPELen! De gamers van tegenwoordig willen altijd dat alles voor ze voorgeschoteld wordt met een gouden paplepel. Speel het spel gewoon of ga anders een film kijken als je zelf geen handelingen wilt verrichten.
Das maar 1x. Elk potje wat je wint krijg je 1600gp. Topagents kosten 10000. Verhouding is gewoon zoek