Het begint inderdaad op te vallen , en wij als gamers kunnen hier niks en dan ook niks tegen doen en dat stoort mij nog het meest! Ohja en vergeet niet de standaard afsluit zin wat zo o.a. ook een copy paste zaak lijkt.. "Thank you for your continued patience" Nou die patience is er bij mij wel af.... gooi hem maar in de hoek.. kijken met een maand of wat wel weer, de centen ben ik toch al kwijt
Wie niet. Ik ben nog niet weer online geweest, maar dat is vooral omdat ik eerst SP wil spelen voor ik aan MM en dergelijke begin. Ik vind vooral de controls en de menu's nog veel te gevoelig, dat is Halo onwaardig. Halo was vooral met Combat Evolved legendarisch om zijn normale snelheid, dat rampen stampen werd pas goed met de MP's die later uit kwamen. Bovendien heb ik nog wel de nodige andere games te spelen, dus ik kan rustig afwachten.
Net wat MM potjes kunnen doen, maar was wel wat laggy helaas... Trouwens, wat een map ook Chiron TL-34. Geniaal!
Ziet naar uit dat er een flinke patch gaat komen https://www.halowaypoint.com/en-us/...-master-chief-collection-content-update-notes
Zoals al staat in het stukje zelf, komt die vandaag al. Het ziet er niet naar uit, hij kom dus gewoon vandaag. Vanmiddag eerst in Amerika, dus verwacht hem na etenstijd maar in Nederland en de rest van de wereld. Heel veel verbeteringen, wacht wel tot jullie vertellen of MM verbeterd is en de controls en menu's minder gevoelig zijn. Dat laatste in mijn vorige zin heb ik zo gauw niet kunnen spotten, maar is voor mij wel belangrijk. Anders zou ik graag willen weten waar ik dat kan aanpassen.
Zeker veel verbeteringen zolang ik steeds in matches kom met even teams ben ik voor nu zeker tevreden wil gewoon even matches spelen
We have additional content updates on the way, and work is already underway in an effort to continue to improve your experience with Halo: The Master Chief Collection. We thank you for your continued patience and support. Als ik dit lees ben ik bang dat het ergste nog niet over is. hopenlijk zit ik er naast en speelt de MCC zoals het behoord.
Ze moeten imo mensen wel de kans geven de boel te testen. Je kan moeilijk alles een week zo laten zoals het is en pas een update online gooien als alles daarmee klaar is. Het is beter beetje bij beetje te zien dat de game word verbeterd, dan dat je nog dagen of een week zit met de problemen, of langer.
Afternoon PST. PST loopt 8 uur achter op CET/GMT+1. Dus dan praten we over 21.00u - 02.00u Nederlandse tijd.