Weet niet of iedereen het heeft of alleen voor premium maar ik had ineens 26 gold battlepacks. Lekker 14 x 100% boost en 4 x 200% boost erbij
Ik ben zelf nog niet in de gelegenheid om te spelen maar ik hoor van mijn clangenoten dat deze dlc nog slechter is dan naval strike...ik hoop dat ze overdrijven!
Vind ze ook kut. Speel niet graag met vehicles dus mij zijn ze veel te groot en open. Nu heeft elke map wel wat indoor locaties waar het redelijk CQC is maar dan moet je ook net geluk hebben dat daar de actie is
Verdwaal nog overal. Die Launch Pods op Hangar 21 zijn wel grappig. Verder grote uitgestrekte maps.. te groot eigenlijk.. Binnen zijn ze het leukst.
Die overload aan attack heli's op die Hangar map zijn wel echt naadje zeg. Je moet bijna wel met silencer spelen want zodra je op de radar staat komt er een heli aan. De grootte van de maps is sowieso nog even wennen. Loop soms 5 minuten als kip zonder kop rond zonder ook maar iemand te zien. En ik zit ook de hele tijd zonder ammo nu ;(. Eerste indruk is verder goed, maar zal later toch sneller Dragon's Teeth opstarten denk ik.
Het is wel even wennen dat je je nu niet meer kunt healen met een Med Bag als je pnder supression bent
Holy shit, super tof gedaan. Alleen jammer dat 99% van de spelers dit dus nooit gaan doen. Hopen dat ze de bow ook gewoon een keer voor iedereen gaan unlocken