1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

  1. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Je krijgt meer GP naarmate je hoger komt in de online divisies volgens mij. Ik krijg nu al steeds rond de 2000 GP per overwinning en zit in divisie acht of negen geloof ik. Bovendien krijg je 3000 extra GP als je je eerste overwinning van de dag boekt en iedere dag 5000 GP in het kader van de opstartcampagne. Ik speel twee/drie wedstrijden met mijn basisteam (afhankelijk van de vermoeidheid) en daarna één of twee met mijn reserves. Zo heb je wel meer contracten te verlengen, maar spreid je dat ook uit over een langere periode (waarin je hopelijk meer wint). Ik heb twee dure basisspelers (Godin en Ramos) en de rest kost me ongeveer 1000 GP om te verlengen. Mijn reserves zijn veel goedkoper en die kun je ook makkelijk vervangen door wat standaard zaakwaarnemers te combineren en dan heb je regelmatig een speler van 70+ te pakken.

    Het is echt goed te doen als je alles een beetje in de gaten houdt. Als je de grens van 10K aan GP net passeert, moet je niet blind een topzaakwaarnemer aanklikken en hopen op een zwarte bal. Kijk eerst even naar je 23 selectiespelers: als er veel spelers zijn die nog maar één of twee contractdagen hebben en je hen wilt gebruiken voor de volgende wedstrijd, kun je de 10K GP beter even in bezit houden en hun contracten verlengen als je geen gelijkwaardige vervangers hebt rondlopen, die wel een langere contractduur hebben.
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    De CPU AI in PES is zoveel beter dan in FIFA, dus een career is ook leuker in PES.
     
  3. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Is de Become A Legend nog een beetje goed dit jaar? Was iemand die altijd PES op de PC niet legaal had, om gewoon Become A Legend te spelen. Voor de rest had ik FIFA.
     
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Die 5000 gp heb ik vandaag niet gehad. Afgelopen dagen wel maar vandaag niet
     
  5. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Pardon? De AI goed? Keepers zijn echt enorm slecht. Das echt gewoon te erg gewoon. De AI over het algemeen stelt ook niks voor. Veels te veel fouten en rare beslissingen
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hij zegt dat de AI van PES beter is dan die van Fifa, dat is niet hetzelfde als zeggen dat de AI van PES goed is.

    Die is overigens wel goed in mijn optiek, ondanks dat er heus weleens iets niet goed gaat, maar de AI van PES maakt van PES juist een prima game.
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, inderdaad. De AI van PES is stukken beter dan die van FIFA. Keepers hebben bij beide spellen hun zwakke momenten, al vind ik die van FIFA echt nog veel slechter. En ja, ik heb beide geprobeerd.
     
  8. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Zie jou hier erg pleiten voor PES, waar verder niks mis mee is. Maar zou je weten kunnen vertellen over de Become a Legend van dit jaar? Ook echt een topfeature elk jaar, één van de redenen waarom ik vaak nog iets aan PES speel. ;)
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Zie Cyrax zijn post, en ik vind de AI prima ja. Natuurlijk niet perfect, maar goed genoeg om lol te hebben tegen de CPU.
    In FIFA 15 kan ik echt niet meer tegen de CPU spelen, lachwekkend soms gewoon hoe daar een speler het hele veld over dribbelt omdat ie blijkbaar niet weet dat ie een bal ook achteruit kan passen...
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb dit jaar nog geen BAL gespeeld, maar ben het wel van plan. Wat ik me herinner van toen ik het wel speelde was dat het erg leuk was, maar dat ik het zo gek vond van het versneld de wedstrijd spelen als je gewisseld werd. Geef dan een optie om naar het einde van de wedstrijd te skippen en de uitslag intern via de AI te berekenen.
     
  11. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Met je eens. En je werd altijd standaard in een bepaalde minuut ingebracht of gewisseld. Kon zeker beter, al was het principe altijd heel leuk.
     
  12. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Kom tegen dit team. Hoe kan dat nou. Cheaten?

    [​IMG]
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Of pappa's bankrekening leegehaald en veel coins gekocht :whistle:
     
  14. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha en ook nog Suarez op de bank. :)
    Moet haast wel een cheater zijn ja. De kans dat je dit in zo'n korte tijd bij elkaar speelt is miniem, aangezien de store om punten te kopen vandaag pas geopend is.
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik ga eraan geloven. Komende week PES 2015 voor de PS4 kopen. Als oud fervent PES speler lijkt de tijd weer rijp. Nog even de concrete vraag of het spel wel echt soepel online speelt. Ben namelijk echt iemand die online tegen andere menselijke tegenstanders en weinig offline. Hoewel de Master League zeker een kans gaat krijgen.
     
  16. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij ook opvalt online, is dat het zo makkelijk is om te scoren vanaf een aftrap. Gewoon recht doorlopen en je bent zo bij de goal. Ik heb nu drie keer gehad dat nadat ik scoorde, ik op deze manier een doelpunt tegenkreeg. Hoe pakken jullie dit aan? Overigens, wat een heerlijk spel zeg! Offline tegen elkaar is onwijs tof en uitdagend!
     
  17. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik ben bijna de enige die negatief is volgens mij. Ik vind het te vaak niet goed reageren en de gameplay vergeleken met de demo erg stroperig spelen.

    We hebben op Pesholland.nl nog nooit zoveel aanmeldingen gehad, en nu een competitie van bijna 40 mensen op de PS4.

    Ben ik nou gek?!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, je bent niet de enige. Ik vond de demo ook iets lekkerder spelen. De retailversie lijkt mij ook iets wstroperiger. Ik heb wel een klein idee hoe dit komt voor mij persoonlijk. In de demo zette ik de pijltjes van mij en de tegenstander altijd op oranje. Ik vind het namelijk niet realistisch als het halve team zwaar uit vorm is en plots niet eens normaal kan passen of rennen omdat hij een paars pijltje heeft. Nu ik de retailversie speel, kan ik tijdens een CL de pijltjes natuurlijk niet instellen. En dan speelt het soms wat trager omdat ik weer met 6 spelers zit die nog voor de eerste helft is afgelopen al niet meer kunnen lopen omdat ze een paarse pijl hebben.

    Als ik tegen maten speel (offline) dan doen we de pijltjes ook altijd oranje en dan speelt PES 2015 wel top eigenlijk en hetzelfde als de demo.
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik vind het juist iets lekkerder spelen dan de demo.
     
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik ook!

    Ben een week op vakantie geweest maar ga er nu weer vol tegen aan.
    Omdat het online op de PC best goed loopt heb ik me eens aangemeld op digitaalgras. kijken of ik daar eens in de prijzen kan vallen ;)
     
    HanTerp vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina