[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
  2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Op disc is die vast ook heel leuk ;)

Ik wacht op een prijsdrop van deze game.

3. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    De update bestanden vliegen me om de oren.

Driveclub 1,06GB
    Battlefield 4 3,17GB
    GTA V 1,14GB

Ergste van alles is nog dat de downloads erg traag gaan.

BF4 en GTA update bestand staan op +- 100 min. Maar die Driveclub update bestand staat op 18 uur resterend :+

Terwijl ik gewoon een verbinding van 200Mbit heb. Normaal gesproken download ik games van 10 á 20GB in 30 á 60 min. Gaat nergens over...

Meer mensen bij wie het zo langzaam gaat ?

EDIT: Is opgelost

1GB in 3 min gedownload :9

Laatst bewerkt: 18 nov 2014
  4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Combat-free fantasy MMO Wander coming soon to PS4
    Loki Davison’s adventure focuses on collaboration, discovery and atmosphere

Hello, everyone! This is Crystal from Wander, here to tell you a little bit about ourselves and what we’re doing way down here on the bottom of the Earth (AKA Australia).

Wander is the brainchild of Melbourne resident Loki Davison, who noticed a shocking absence of games that didn’t primarily focus on violence in order to tell a story, and decided there was a niche that desperately needed to be filled. That, coupled with a slight preoccupation with flight, travelling and music, led to the conception of Wander, an MMO game that lets you explore a majestic environment in several different forms – a giant tree, a soaring griffin, a sea creature and more.

“I was somewhat of a nomad for a long time. I wandered around Central Asia, Siberia, the Arctic and Himalayas. Growing up I played a lot of MUDs (text based MMO games) and wanted to make a game that was atmospheric, relaxing and multiplayer. Wander draws on a lot of that experience. I wanted to collaboratively explore in a game.” – Loki

You start off deep in a forest you can’t remember, occupying a form you don’t recognize. Clues can be found by examining your surroundings, and you may even encounter others like yourself who can help you and share information. During your journey you may also hear the mysterious, siren-like tones of opera singers, and following these songs will lead you to even more exciting discoveries, like the ability to change your shape and acquire new ways of exploring the world.

[​IMG][​IMG]

Playable characters in Wander include the Oren – a walking, sentient tree, and the form you occupy at the beginning of the game; the griffin – with the power of flight; the azertash – with the ability to swim and breathe underwater; and the swift and agile hira.

Each of these forms has several unique and gorgeous variants, all with their own cultures, backstories, and specific ways of interacting with other forms and tribes. Along your way you’ll discover lorestones, mysterious records that teach you bits of the history of the planet and its inhabitants. Eventually, if you’re lucky, you might even learn the ultimate secrets of this mysterious and beautiful world.

[​IMG][​IMG]

Wander is set to be released in March 2015, but before that happens you can catch us on Twitch for a very special series which will showcase live gameplay with an original story featuring a vibrant cast of characters, just to give players a little taste of the narrative and role-playing potential of Wander. We’re pretty excited and a little scared to be the first ever live drama broadcast in Twitch! The first episode will be live today Wednesday 19th at 12.00am GMT/1.00am CET.

Hmmm :thinking:

Kevf vindt dit leuk.
  5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Er staat een Destiny trial in de store, die ik nu aan het downloaden ben. Ik houd niet zo van FPS, maar ik wil het best even proberen. Ik zag die trial niet tussen de demo's staan, maar toen ik naar Destiny zocht, stond er wel "gratis demo downloaden" of iets in die trend. Een demo van een AAA titel (althans, qua budget zeker), dat gebeurt niet vaak meer.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Lego Batman 3 is ook een demo van zag ik.

Waar zie je die van Destiny staan? Ik zie op de webstore alleen een PS3 demo, en op de PS4 zie ik niks.

edit: Ah ik zie dat het op het blog staat aangegeven.

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb handmatig naar Destiny gezocht op de PS4. Op een andere manier kon ik het ook niet vinden. En dan moet je niet de speciale editie selecteren, maar de gewone versie van Destiny.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ondanks dat ik de game heb toch even downloaden. Eens zien welk deel je kunt spelen :+ Waarschijnlijk gewoon weer hetzelfde als de apha en beta (wat ruim genoeg is om daarna nooit de game te hoeven kopen dus :p)

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Best uitgebreid volgens mij. Heb al even gespeeld en een character gemaakt. Ben nu level 3. Je ziet ook andere spelers lopen en je kunt samen spelen. Dus niet verkeerd voor een gratis demo. Het schiet ook lekker weg, maar het is echt mijn genre niet. Maar de demo ga ik wel even verkennen.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    the cave of the devil? wat is dat voor lauwe vertaling.. bedoelen ze Devil's lair zeker mee

is dus dezelfde content als de beta volgens mij, minus de eerste maan missie

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De beta nooit gespeeld, dus ik vind het wel leuk om zo even kennis te maken met de game. Misschien ooit eens een keer kopen als die voor een budgetprijs op te pikken is.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Lol, een 10. Ik zie die game juist ook een paar onvoldoendes scoren. Ik weet het niet met die game. Op zich wel interessant, maar dan wel bij gebrek aan beter.

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, het is een kutmaand qua games.

Jorrie en Smok3y vinden dit leuk.
  16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Voor mij persoonlijk wel, want ik houd niet van Far Cry, Assassins Creed, GTA etc. Maar ik weet dat het voor de meeste mensen wel een goede periode is hoor ;)

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Mijn neefje van 7 zit de demo van Lego Batman 3 te spelen, dus ik zit een beetje mee te kijken, maar dat is volgens mij echt een leuk spel. Ik heb er nooit over nagedacht om een Lego spel te kopen, maar misschien moet ik dat toch een keer doen.

Vandaag ook DC Universe Online zitten spelen. Toch best geinig. Op de PC had ik altijd veel last van lag, maar nu het op de PS4 wel soepel loopt ben ik best positief. Ik heb de combi gekozen van Bow en vuur, speelt erg lekker.

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Lego games zijn ook echt vet.:cool:

Persoonlijk vind ik Lego Bats 3 iets minder dan deeltje 2....die was toch net wat beter en leuker qua verhaal en setting.

Lego Marvel moet je ook eens proberen, die is ook echt heerlijk.:cool:

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom lol dan? Ik heb dan weer een hoop positieve ervaringen/reviews gezien. Verschillende meningen enzo, ik zie het nut niet van een lol. :+

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Omdat ik tot dusver alleen maar recensies zag rond de 6. Soms iets hoger of lager (bij Gamespot en Gamesradar krijgt de game zelfs een 4). En dan opeens een 10, alsof het de perfecte game is. Dat vind ik wel grappig. De game heeft zeker charme, maar qua gameplay ziet het er behoorljk standaard uit.

Dat ga ik ook zeker doen. Misschien de PC versie, want die is 9 euro. De PS4 versie blijft iets te hoog geprijsd vind ik.

Deel Deze Pagina