freaky, zou je misschien het verzoek bij de kartfabriek kunnen neerleggen om tijdens 'onze' heats niet al te veel kinderen in te roosteren, tbv ieders veiligheid en plezier. vorige keer reden er kibshes rond die gewoon onze rondetijden maal twee reden.. Eigenlijk was dat ronduit gevaarlijk.
Er is een wijziging doorgegeven aan mij door Pieke (@asjemenou75) Hij blijft samen met Rynq niet mee-eten. Dus in totaal: 8 volwassenen en 1 kind eten er mee
Ik kom er trouwens net achter dat we wel de finale missen van de Formule 1 tussen Rosberg en Hamilton.....
Jullie wel, ik niet ;-) Tv staat vast aan in het kartcentrum. Als jullie dan gaan karten, kan ik mooi kijken
Misschien kijk ik ook wel TV zondag. Op dit moment loop ik een klein beetje als Lucile Werner rond.... Nog steeds last van me enkelblessure die ik in Juni opliep. Ga er vanuit dat ik gewoon meerijd
Ja dat is gelukt. Om 17:30 mogen wij aan tafel Zal zaterdag of zondagochtend vroeg een soort briefing maken met het programma van de dag
Áls we ontbijten op mijn portemonnee, dan gewoon zondachtochtend fris geschoren aan de keukentafel in huize Stijn!