Ik denk dat dat je vies gaat tegenvallen GTA is een monster van een franchise. Die bundels gaan straks met de kerst minstens zo hard als die van de MCC
Ik zoek ook naar een toffe bundel. Kut dat die Forza en FIFA bundel niet meer is. Sent from my iPad using Tapatalk
Vorige gen begon ik wit en wou ik zwart, hoezo wil iedereen nu weer wit. Ik ga zo nog wel even bij de plaatselijke gamesboer kijken of die wat heeft staan. Heb een avondje vrij en ik verveel me nu al haha.
Ja, de AC bundel, maar die wou ik sowieso niet. Ik ging zelfs nog twijfelen met een PS4 + FC4, want de PS controller vond ik ook wel erg chill. Sent from my iPad using Tapatalk
Ah, nu moet ik gelukkig nog 15 uur wachten voordat SO is gedownload. Buzzkill. Sent from my iPad using Tapatalk
Had je toch maar een PS4 moeten kopen. Dan had je wel een boxed spel waar je meteen mee aan de slag kunt in plaats van een digital download
Ja, jezus. Plug & Play zit er niet meer in, denk ik slim te zijn geweest om de PES demo te downloaden, werkt die ook niet. Kut downloads, zeker als je niet high-end internet hebt. Mijn hele avond alleen nog maar met downloads en oude mailadressen zoeken bezig geweest.