[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Gaaf dat je dit soort gemodde auto's gewoon nu kan tegenkomen op parkeerplaatsen. Kijk dan wat een bak, gelijk in Mike's garage gezet.

2. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Dat customizen van je auto's vind ik wel weer vet om te doen:cool:

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat is absoluut gaaf.

Die gekke Rockstar joh, ik dacht een of andere gekke glitch te hebben, want het beeld zag er ineens heel raar uit qua kleur alsof er een filter over heen zat, in first person. In third person was alles volledig normaal, natuurlijke kleuren etc. Ik was echter even vergeten dat Michael een zonnenbril op had. Sicl.

Bidle vindt dit leuk.
  4. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Heb het spel nu een paar keer gespeeld en had hem op de 360 al uitgespeeld ( op een paar side verhalen na), maar dat is alweer een tijdje geleden.

Vermaak me echt weer prima met de game!! Sommige delen van het verhaal herken ik niet meer, maar dat kan ook komen omdat ik vaak midden in de nacht bezig was. Of ik ben toch oud aan het worden,.....
    Heb al een paar keer voor het gemak de kaart en het dikke boek er bij gepakt. 8)

5. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    :D Op één of andere manier kan ik niet rustig freeroamen wanneer ik de verhaallijn nog niet heb uitgespeeld. Herkent iemand dit?

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Oh damn, onweer in Blaine County en dan opklaring erna. Toekomst van Rockstar gaat zo mooi worden... :cool:

WinterBase vindt dit leuk.
  7. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Yep;)

Dat bedoelde ik eigenlijk ook wat ik vanmiddag al zie. Ik heb dat ook met meerdere open wereld games (Fallout 3 en Skyrim bijvoorbeeld). Ik wil altijd eerst de main quest/verhaallijn uitspelen en dan wil ik juist de rest van de game beetje bij beetje gaan verkennen:) Maar dat zijn meer dan de side missies etc. Ik ben niet van de duiven schieten of jump challenges of iets in die richting:+

8. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Aaaahahaha jaa het voelt een beetje als een "werk te doen" kinda thing.

Wat me btw opvalt, het lijkt alsof het geluid ietwat verbeterd is van de auto's. Meer leven in het motorgeluid van de voertuigen. Wat refinder...

9. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Vind sowieso het geluid beter klinken met de PS4. Weet niet of dat echt zo is, maar bij de meeste games klinkt het geluid echt beter in vergelijking met de 360/PS3.

10. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Sommige auto's hebben wel een ander geluid ja, voor de rest heb ik nog niks gemerkt

11. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Dat heb ik ook haha :p

Hou is op met dat gejank over welke versie beter is enzo... Word daar knap moe van zeg. Ook dat de PS4 meer gras heeft enzo. Alsof ik nu gelijk en PS4 moet gaan kopen ;)

Overal begin je dit steeds vaker te zien man man kansloos gewoon

Ic3DFire vindt dit leuk.
  12. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    En daarom heb ik een PS4 EN een Xbox One gekocht, ben ik die discussies lekker voor! :p Maar ik heb hem uit geloofsoverwegingen voor de Xbox One gekocht en ik ben er zeer tevreden mee.

Froggle, Ic3DFire en Marcelinho_NL vinden dit leuk.
  13. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    WTF is dit?

Ik bedoelde gewoon dat ik met de PS4 in het algemeen beter geluid heb dan ik had met de Xbox 360. Xbox One weet ik niet omdat ik die niet heb pfff.

Jesus kalm aan zeg:confused:

Rienbu vindt dit leuk.
  14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Beide consoles hebben gewoon veel betere audio chips. Niet zo gek ook want we zijn alweer 8 jaar verder. :)

15. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Ja dat bedoelde ik met beter geluid. Het klinkt gewoon iets beter.

OT: Zo net mijn eerste heist gehad:cool:

Vanaf nu kom ik alleen nog maar nieuwe dingen tegen;) Was juist tot de eerste heist gekomen op de Xbox 360.

16. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik heb tot dusver 45% van de SP gespeeld. Ga er hard doorheen, helaas, maar zit er nu zo lekker in. Over exact een week zal die SP wel uitgespeeld zijn en zal ik wel meer online te vinden zijn.

Vond de missie met Trevor op de boerderij en heel vet. Vind het minder dat je aliens en clowns neer moet schieten als je onder invloed van weed bent.

17. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Missies in de SP al uitgespeeld. Voor het eerst trouwens. Op de 360 ben ik daar nooit aan begonnen. Nu nog een hoop extra meuk behalen en die assassinations met Franklin. Al m'n characters staan rond de 30 miljoen, dus dat laatste moet aardig wat opleveren.

18. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Er is trouwens een glitch in de aandelenmarkt. Je kunt binnen 5 min meer dan 1 miljard krijgen

Methode staat op YouTube

WinterBase en Ic3DFire vinden dit leuk.
  19. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Dat was dus de reden dat de aandelenmarkt eruit ligt. Krijg een onderhoudspagina.

20. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Werkt trouwens alleen als je de eerste heist hebt gedaan.

Deel Deze Pagina