[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

1. Eetstokje

Eetstokje Active Member

Leuk Bevonden:
    65
    Die kisten verzamelen.. wat een hel :mad:

2. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ja daar gaat veel tijd inzitten.

3. Numberless Zero

Numberless Zero Member

Leuk Bevonden:
    19
    Jep ze hebben er echt te veel in gedaan vaak liggen ze dan ook nog op de 2de of 3de verdieping.

Heb de game eigenlijk niet meer aangeraakt nadat ik hem hebt uitgespeeld, het weekend er maar eens naar maken dat ik er weer zin in de game krijg.

4. Eetstokje

Eetstokje Active Member

Leuk Bevonden:
    65
    Ja, eerst naar de derde verdieping gaan of ergens ondergrond om vervolgens drie dingen te lockpicken... -_-

Echt zo ontzettend tijdrovend

Numberless Zero vindt dit leuk.
  5. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ja rode sla ik nu over totdat ik betere lockpick skills heb. Vond het bij black flag ook al zo erg. Naar eiland varen, zwemmen en weer terug.

Eetstokje vindt dit leuk.
  6. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Dan nog zijn die met 3 nog best lastig.

7. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Hoe kom ik trouwens in de XBW-club, @Hybrid ? Wilde invite aanvragen, maar dan zegt ie dat er al te veel aanvragen zijn?

8. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Volgens mij werkt dat hele clan gebeuren niet lekker.
    Hybrid had ik leader gemaakt en ikzelf kan nu niks meer aan de clan veranderen haha maar meer mensen klagen daarover.
    Maximum level is 50 clanleden en dacht dat we daar al op zaten.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik weet ook niet waarom ik opeens ook clanleader was. Daarnaast joinen er mensen ook steeds de clan die ik helemaal niet ken en ze zaten er zelfs in zonder dat ik ze geaccepteerd had.

Btw mijn character momenteel.

Laatst bewerkt: 21 nov 2014
    heuft vindt dit leuk.
  10. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Vanmiddag was er nog één plekje! Dus als @Hybrid nou even m'n broer @pim_smeets accepteert, ben ik blij ;)!
    En mensen die je niet kent, kun je die niet er uit gooien? Want lijkt me bijv niet de bedoeling dat er vreemden in onze XBW club zitten?!

Heb daarnaast nog een vraagje. Heb qua outfit nou alles Master, vijf sterren. Maar bij bijna alle Legendary, vijf sterren goud, kleding staat die je die moet unlocken met Social Club missies. Zijn dit de missies voor de cafés die je in de game renoveert? Of voor de Elders Club? En als het voor de Elders Club is, hoe moet dit dan? Kan ik zelf missies voor de club doen? Welke missies zijn dit? Kunnen anderen dit doen en dat ik er toch van profiteer?

pim_smeets vindt dit leuk.
  11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal het zo wel even opschonen.
    Edit: Even opgeschoond. Misschien heb ik wel leden per ongeluk verwijderd want ik weet niet van iedereen de gamertag. Als dat ze is laat het even weten. Btw ook de naam veranderd naar XBW.

Laatst bewerkt: 21 nov 2014
    pim_smeets en SjaccoPopino vinden dit leuk.
  12. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Goed bezig @Hybrid! [XBW] ziet er ook een stuk beter uit dan [Elde]!

Verder iemand nog een idee mbt mijn vorige vraag over het unlocken van de gouden vijfsterren kleding?

Daarnaast zie ik net op die Initiates site dat ik nu opeens level acht ben. Hij heeft eindelijk mij vorige AC games gesynct. Alleen Unity is nog helemaal niet gesynct? Bij anderen wel? Ook alle statistieken (verschillende soorten kills enzo) staan dus nog op nul. Binnenkort maar eens kijken welke gele kisten nu dan te openen zijn voor mij.

13. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Beter! :)

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    XBW tag zelf kon helaas niet meer zag ik net pas.

15. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Heb mezelf ook aangemeld voor de club!

16. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213

Heb jij nog wat gedaan op die initiates site,... hij blijft bij mij maar op 1 staan terwijl ik minimaal 6 titels heb.... =(

17. Eetstokje

Eetstokje Active Member

Leuk Bevonden:
    65
    Heeft iemand enig idee of de co-op / matchmaking patch al uit is?

18. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Hoe doe ik die club cool missies? Moet je dan echt iemand random uitnodigen?
    En ik loop al een tijdje met een zware bijl rond. Gister toch maar een lange bijl gekocht, volgens de statistieken was die beter, maar ik heb het gevoel dat ik er langer over doe om iemand kapot te maken met die lange bijl dan met de zware bijl.

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

19. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Nee ik heb verder helemaal niks gedaan op de Initiates site. Gewoon vorige week, of week ervoor al, ingelogd met m'n Uplay account en verder niks. Sinds eergisteren ofzo stonden eindelijk mn vorige AC games erbij en sinds gisteravond ook eindelijk Unity. Voor Unity zijn alle stats nu ook up-to-date bij mij. Kreeg gister ook ingame een melding nadat ik een zoveelste bepaalde kill had gemaakt voor de Initiates stats.
    Denk dat het dus gewoon een kwestie van afwachten is.

Daarnaast ben ik er ook achter hoe het met al die Legendary kleding zit. Die moet je dus unlocken dmv Club Competition....en dat is er nog helemaal niet! Lekker bezig Ubisoft...
    Daarom hier een petitie die je kunt tekenen om dit soort onzin tegen te gaan:

https://www.change.org/p/ubisoft-st...ntent-behind-uplay-and-other-online-services/

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Met AC2 moest je allerlei dungeons doen om zo'n legendary armor te bemachtigrn, dat waren tenminste leuke challenges, waarom moet alles online? Om de PC piraten te pesten? Je pest er op deze manier iedereen mee 8)

Deel Deze Pagina