1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Die zijn van die boer?
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Damn you auto correct! :+
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Naast die paarden dude.

    Heel handige video over hidden features in de tactical view!!!
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Morgen maar even kijken. Probeerde nu verder te spelen, maar val echt om. Gakkie, je bent wel veel bezig dan met al 14 uur. Ik heb het spel sinds dinsdag en 12 uur nu op de klok. Voor het eerst ergens anders dan de hinterlands geweest :p
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Voor de mensen die nog moeten beginnen en een backstory via de Keep willen maken, een video die alle Keep keuzes toelicht!
     
    Barbabravo en Dyonko vinden dit leuk.
  6. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    He is dit een spel net als skyrim? Had me erg vermaakt met skyrim, ik kom er pas vandaag achter dat dit spel uit is.. kan iemand me wat meer vertellen
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Meer mensen die errors hebben gekregen? Speel op de ps4 en werd ineens teruggestuurd naar dashboard. Gelukkig had ik net nog kunnen saven haha

    Game is trouwens fucking nice. Sowieso wel goty kandidaat voor mij
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Het spel is alleen wat betreft de open wereld te vergelijken, maar dat is dan ook de enige overeenkomst. Het derde deel in een trilogie, waar de vorige games gevolgen kunnen hebben voor deze. Deze kun je ook zelf samenstellen via een website die BW gelanceerd heeft. Het spel is gigantisch en er zit zoveel meer content in dat bij Skyrim, dat je je 100+ uren zult vermaken. Het speelt, naar ik begrepen heb, ook stukken beter en kent lang niet zoveel problemen als Skyrim. Skyrim zat destijds net zo vol op de consoles met problemen, als Assassins Creed - Unity nu op de current gen consoles. En je hebt in deze game een gigantische hoeveelheid meer verhaal, waardoor het een beetje op een MMO lijkt waar echt ziekelijk veel te doen is en voor gedaan is. Alles wat je doet, of zegt tegen de personages, heeft gevolgen, waardoor je in wezen beslist over leven en dood, zelfs van personages die niet bij het gesprek aanwezig zijn. Is het zo een beetje duidelijk? Deze game is namelijk een overkill aan content, gameplay, verhaal en andere mogelijkheden.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Net ook begonnen. Ik ben direct achter de actie aan gerend maar las net ergens dat je beter eerst in het startdorpje kan gaan rond kijken. Ik leek daar echter niet naar toe te kunnen. Heb ik iets gemist.

    Straks ook zeker even het filmpje van Gakkie mbt tactical view kijken want het nut daarvan ontgaat me en daarnaast loop ik er ontzettend mee te kloten. Iemand hier nog handige tips? Tot nu toe speel ik op hard met een mage elf en heb ongeveer 10 gevechten oid gehad die allemaal prima verliepen.

    Wat nog wel even gezegd mag worden: wat is het heerlijk om voor het eerst een rpg op de current gen te spelen. Het grafische verschil met bijv DA:eek: is gigantisch. Eye candy en tot nu toe een erg vet spel.
     
  10. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ook niet als je de map open hebt en op driehoekje drukt? Dan zie je ook het startdorpje waar je naar terug zou kunnen gaan.
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zelfde als Kevf hier.

    de tactical view ontgaat me ook een beetje, erg wennen nog allemaal.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Die eerste missie voelt nogal 'dwingend'/noodzakelijk. Het lijkt wat raar om nu terug te gaan, of ben ik gewoon raar?:+
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ben je wel klaar met de proloog?
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zo, mijn party is aan het groeien eindelijk :) en godsamme, wat is die Sera een irritante rotelf zeg..
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ben ik de enige die het grafisch niet een hele mooie game vind? Cutscenes lijken ook niet helemaal vloeiend te lopen. Anyway, uur bezig geweest om m'n character te maken, proloog door gespeeld het weet me niet echt te boeien...
     
  16. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Jep thnx
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je moet het spel even wat meer tijd gunnen dan de proloog ;) game bloeit niet gelijk op, maar duurt echt wel even. Zodra je het spel de kans geeft zijn kracht te laten zien, is het gewoon een van de sterkste en tofste RPG's die ik ken.
     
  18. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Loot/vind met mijn archer maar weinig goede bows.. Kom vooral one handed swords tegen. Wat me ook opvalt is dat de bows een aanzienlijk lagere dps hebben dan bijvoorbeeld swords of rogue knives. Hetzelfde geldt voor staffs trouwens.
     
  19. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik vind het er grafisch wel erg goed uitzien. Cutscenes ben ik overigens wel met je eens dat die niet altijd soepel lopen.

    Viel mij ook al op ja. Maar op zich vind ik het wel chill dat bows niet zo overpowered zijn. Heb trouwens ook nog echt geen fatsoenlijke boog gevonden :/ Ben nu net bij Redcliffe aangekomen.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Is toch niet raar? Warriors moeten dichtbij komen om damage te doen.
     

Deel Deze Pagina