Zelf gechecked en klopt. Lift kun je niet meer in bij Horizon. Wel jammer, was grappig bij Infected. Als iedereen erin zit erbij gaan zitten, zo'n charge neer gooien en zelf kapot knallen. Iedereen in de lift dood en ik krijg alle kills haha.
Ik heb probleem met multiplayer,ik kan de multiplayer niet spelen,op begin kon dat wel maar nu niet meer,de rest van het spel doet het heel normaal. wie kan mij helpen
Ik ben tot level 26 gekomen ,en nu kan ik niet meer spelen,enige idee waar kan het probleem zijn. alvast bedankt
In het begin kon ik de game niet spelen door lag compensation. Nu is het een stuk minder en speelt het meteen een stuk beter. Af en toe heb je nog wel een potje er tussen zitten maar niet zoals in de eerste week dat elk 1vs1 duel verloren ging door die lag compensation.
Hij loopt allen maar vast ,wil niet een bewegen,heb nieuwe spel geprobeerd,die oude ingeruild,maar blijft zelfde probleem
probleem is opgelost ,het lag aan de spel ik heb de spel ingeruild en nieuwe gekregen, bedankt voor de reacties
Na de laatste patch kan ik eindelijk weer is mensen overhoop schieten. Tuurlijk heb ik soms nog wat rare momenten maar die zijn bij lange na niet zo hinderlijk als voorheen. Voor mij is het EINDELIJK speelbaar.
Wil COD:AW nu ook wel weer eens gaan spelen maar ik ben GTA en BF in 30fps gewend nu, en als ik dan COD ga spelen dan ga ik mij weer irriteren aan die lage fps van GTA en BF. It's a life full of hard choices.
vandaag voor het eerst als NON-COD fan de game gespeeld (na het Halo drama) en moet zeggen dat het toch allemaal wel heel erg goed uit ziet en lekker weg speelt !
Zondag koop ik de game. Ik hoor dat de BAL-27 OP is, maar ook al generfed? (sommige zeggen ja en sommigen zeggen nee) Welk wapen is nu OP? Of goed?