Zo'n $340.000.000 hebben mijn personages nu per persoon. Wel genoeg! Op X360 met Lester-missies gedaan, dit is makkelijker.
Denk dat je aan 250 miljoen genoeg hebt om alles te kopen aan property. Verder kun je niet veel meer dan kleren kopen en auto's tunen idd. Desondanks dat heb ik 1.5 miljard op al mijn characters .
Lol, ja maar 2 keer die glitch per character en had al $450.000.000. Whoops, 3e keer bracht me op 2,1 miljard.
Werkt nog steeds ja, ook maar even wat geld erbij gedaan altijd lachen. Hoef alleen echt geen half miljard ofzo haha..
Non Stop FM is nog een grotere guilty pleasure geworden haha. Behalve Backstreet Boys, dat gaat te ver.
Hoe aantrekkelijk dit ook is. Toch ga ik het niet gebruiken, want voor mij voelt het toch wel een beetje als cheaten. Ik vind het juist leuk als je eindelijk die ene motor of auto kan kopen, omdat je op dat moment wel het geld bij elkaar hebt. Maar als je met die glitch een paar miljard kan krijgen dan kan je meteen alles gaan kopen
Mijn playthrough op de 360 dacht ik er ook zo over. Nu op de One wil ik gewoon alles kunnen kopen wat los en vast zit. Als ik de SP 100% heb zal ik toch alleen nog maar GTA online spelen.
Sja, wat is nou het verschil tussen veel geld en veel geld. Als je met die assasination missies wacht tot je The Big One hebt gedaan loop je ook zo binnen met het geld. Dit maakt het alleen allemaal wat minder een verplichting. Verder is het ook fijn als je eerst een auto kunt uitproberen in SP, voordat je je verdiende pegels in GTA Online verspilt.
Toch maar even gebruik van gemaakt. Op de last gen ook via de Lester missies gedaan maar dit is even wat makkelijker.
Het is en blijft jammer dat je nog altijd geen huizen in de singleplayer kan kopen. Online kun je allemaal gekke flats en villa's kopen en in de singleplayer.....nah niet nodig. Genoeg om je geld aan te besteden toch? Nope! Hoe tof hij ook is, er blijven dingen in zitten die ik niet vat en makkelijk aangepast hadden kunnen worden voor de NG versie. Radio Los Santos is trouwens goed verkracht zeg. In de LG versie had je nog echt wel toffe tracks ertussen zoals Slow Down,Hood Gonna love It, Life of a Mac, Still livin', Say that then vond ik ook wel tof en uiteraard want zwaar mindere tracks. De nieuwe toegevoegde tracks is precies wat er IMO mis is met newschool hiphop. Young Scooter? Gucci Mane? Asap Ferg? Man sodestraal op. Jammer, want er is echt wel genoeg hiphop van vandaag de dag te vinden wat gewoon decent/goed is.
Volgens mij al de 3e keer dat ik die update heb binnengehaald. Maar het heeft vooralsnog niets gefixed.
Toch blijft het wel lekker om die radio aan te laten staan en tussendoor wat op je pc te doen of wat anders. Zo hoor je weleens een nummer wat toch wel lekker klinkt
Echt...the era of bugs en glitches ofzo?!!! Zelf nog niets geks gehad...afgezien van een GTAO error dat een session niet meer bestaat, terwijl dat onzin is. Effe afkloppen. GTA 5 players report game breaking bugs, more issues after installing patch 1.03 GTA Online servers when down last night for PS4 and Xbox One users, and according to Rockstar, it addressed the intermittent connection errors this morning with patch Patch 1.03. However, it may have caused some other issues as users are reported problems with the game after the update. Various issues reported on the GTA 5 sub-reddit range from the game not starting to the game locking up at 20% during the loading process. This issue is also affecting some GTA Online users as well, but our site boss Patrick Garratt said he hasn’t experienced any issues logging in this morning, but that it seems a little “flaky in terms of connecting to jobs.” On the reddit thread some users report that in order to play the game, they have to erase the install data and re-install it. Some are also reporting missing single-player weapons after installing the update. Others are experiencing error code CE-34878-0 when trying to load the game, which results in the game crashing. Rockstar posted a possible solution for the error code over on the official forums. Some are still experiencing connection issues. We’ll keep you updated, but again, note the issues don’t seem to be affecting all players. Thanks, Gamepur. [/quote]
Zet dan FlyloFM op zou ik zeggen.. Dan krijg je hiphop met kwaliteit van deze tijd. Btw, Slow Down van Mos Def? Die is geniaal