Zo had ik er nog niet eens naar gekeken, maar je hebt wel een punt. Ik kan me echter vergissen maar volgens mij lopen er niet echt stelletjes rond in de game, iets wat ik wel in Watch_Dogs zag, vaak waren die gewoon aan het bekken en dat was het. In GTA V herinner ik me alleen maar mensen die in hun eentje rondlopen of groepjes mensen die met elkaar 'praten'. Al is dit praten ook zeer basic inderdaad, zo hoorde ik laatst in de game een burger een heel verhaal ophangen...zegt de andere burger....''whatever''. Mja. Die interactie met burgers zou tof zijn, maar of dat ooit gaat gebeuren.....
AC3 had dan wel dat je een kat en hond kon aaien maar inderdaad in GTA V is het gewoon puur voor de sfeer en voor de sier. Wie weet waar ze in GTA 6 mee gaan komen. Ik moet je ook zeggen dat ik met GTA V hoopte dat we ook eindelijk eens realistisch gedrag van amulancebroeders zouden zien, dat ze dus een lijk echt meenemen. Dit zal wel niet mogelijk zijn geweest op PS360 en te weinig tijd i guess voor de NG versie. GTA 6? Zelfde als die agenten, die hebben ze eigenlijk min of meer gedowngrade. In IV namen ze burgers die shit hadden geflikt mee in de politieauto, nu schieten ze ze gewoon meteen overhoop, tjah. Absoluut plenty details waarvan je zegt...''Damn...only Rockstar he'' maar ook genoeg waar het een beetje lijkt dat ze wat steekjes laten vallen.
Aan de andere kant....in welke sandbox game kun je nou mensen begroeten/uitschelden? Dit is nou een van die opties die ik nog altijd erg hilarisch en cool vind. Ook dat middelvinger opsteken naar mensen en dan luisteren hoe de burgers erop reageren. Al die andere sandbox games introduceren weinig nieuws, dus zo gek doet Rockstar het nog niet.
Laatst bewerkt: 23 nov 2014