Na drieëneenhalfjaar moet ik dan vandaag hoogstwaarschijnlijk afscheid gaan nemen van de iPhone 4. Het mag wellicht ook wel eens na twee keer de aan/uit knop te hebben vervangen (en nu weer kapot is), de home-button die al anderhalf jaar kapot is, één speaker die al twee jaar niets meer doet en de andere speaker die nog maar weinig doet. Plus, de snelheid is zo ontieglijk poep op dit moment.
Ik werd zojuist gewekt door de wekker van m'n telefoon. Ik douche even en kom terug en de telefoon reageert nergens meer op. Het beeld blijft zwart, knoppen doen niets, opladen doet niets, maar.. ik kan wel gebeld worden en hij gaat gewoon over tot aan de voicemail, alleen zie je er niets van op m'n telefoon (geen vibraties, scherm dat aangaat, etc). Vreemd, dan staat ie toch wel aan, op de een of andere manier, zonder dat ik het kan zien.
Twee vragen:
1. Is het het beste om een paar dagen te wachten totdat hij uitgevallen is, om hem daarna aan de lader te leggen? Zou dat helpen? Ik zou hem dan na een paar dagen bellen en kijken of ie weer over gaat.. zo niet, dan is ie 'uit', denk ik.
2. Dit is het Apple topic, maar boeie, welke telefoons zijn momenteel 'in'? Ik spaar zelf enorm voor m'n vakantie, dus ik heb eigenlijk helemaal geen zin in die dure iPhone. Maar toch... wil ik niet weg van de iPhone qua telefoons, alleen die prijs is zo gruwelijk belachelijk.. Heeft Samsung, Google of LG bijvoorbeeld nog een goede telefoon uitgebracht waarvan iemand mij op de hoogte kan brengen?
Laatst bewerkt: 22 nov 2014