half vier vind ik ook een prima tijd, @Grave , @Dr0kz , @Rickk , @Kevf , wie wil er nog meer vanmiddag even een raid doen op de PS4?
Ik niet, PS+ is vandaag verlopen en eerst maar even uitzoeken wat de goedkoopste verlengoptie is. Daarnaast eerst aan de slag met DA:I
Ik moet alleen nog op hard raiden, anders ga ik deze week liever iron banner doen. Ik ben half 5 beschikbaar evt.
Vind het ook bloed irritant ;-) 1. Aparte thread 2. Of als je post beginnen met een console tag. Maar een aparte thread zou beter zijn en dan ook in de playstation categorie. Nu staat het het spel en in de xbox categorie, volkomen begrijpelijk, maar de verhoudingen zijn toch wel 50/50 hier.
PS4 Destiny spelers kunnen vanaf nu terecht bij onderstaand topic: http://forum.xboxworld.nl/threads/ps4-destiny-raid-topic.175172/
Alleen maar shards, energy en chatterwhite minst lucky raid tot nu toe gaan jullie nog hard raid doen? ik heb mn titan op 30 dus als je nog een plekje vrij hebt wil ik hard ook wel eens proberen
Ik dus ook Shards, Energy en Chatterwhite. Net als vorige week dus.. En die week daarvoor kreeg ik alleen Patience of Time #unlucky Maargoed alles ging prima op Atheon na, dat was even een gekloot omdat je twee onervaren mensen erbij hebt. Maar als die het eenmaal door hebben is het wel te doen.
eerste keer is altijd een keer of 8 wipen. En dan hopen dat men wat raid wapens krijgt, dan gaat de tweede keer al veel sneller maar volgens mij was het qua rewards dit keer dikke prut , Grave heeft dan zn gauntlets gekregen en er dropten wat matige exotics maar dat was het wel qua raid gear