1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Settings HDTV Samsung UE40F6320

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ExoSkeleton, 23 nov 2014.

  1. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Hoi allemaal,

    Sinds enige tijd ben ik in het bezit van de Xbox One icm de Samsung UE40F6320. Het lukt mij maar niet om mooie settings te krijgen die ook soepel lopen. Stel ik de beeldkwaliteit wat minder in, dan draait het wel soepel maar is het net of ik weer op de Xbox 360 speel. Stel ik de settings hoog/mooi in dan krijg ik het gevolg dat het allemaal niet lekker soepel loopt. Heeft iemand enig idee wat goede settings zijn voor deze TV? Of waar ik goed op moet letten bij het instellen?

    Bedankt alvast.
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Probeer de volgende settings eens.
    Kijk anders of je de game-modus met de settings uit de spoiler kan aanpassen.

    • Picture Modes
      • Picture Mode : Movie
      • Aspect Ratio : 16 : 9
      • Color Temperature : Warm 2
    • Picture Settings
      • Backlight : 5
      • Contrast : 90
      • Brightness : 48
      • Sharpness : 0
      • Color : 48
      • Tint : G50/R50
    • Advanced Settings
      • Black Tone : Off
      • Dynamic Contrast : Off
      • Shadow Detail : 0
      • Gamma : -2
      • Expert Pattern : Off
      • RGB Only : Off
      • Color Space : Auto
      • White Balance : Factory Default
      • 10 Pt. White Balance : Off
      • Fleshtone : 0
      • Edge Enhancement : Off
      • xvYCC : Off
      • LED Motion Plus : Off
    • Picture Options
      • Color Tone : Warm 2
      • Size : 16 : 9
      • Digital Noise Filter : Auto
      • MPEG Noise Filter : Off
      • HDMI Black Level : Factory default
      • Film Mode : Auto 1
      • Auto Motion Plus : Off
     
    Reson vindt dit leuk.
  3. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb deze settings nu draaien. Het loopt nu idd soepel, ben aan het testen met GTA:V, alleen heb ik nou niet het idee dat ik de Xbox One versie speel ipv de Xbox 360 versie
     
  4. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb een iets andere Samsung als jij, zal ze eens bekijken en posten. Ik had voorheen de sharpness veel te hoog staan. Nadat ik deze lekker wat lager had gezet zag het er stukken beter uit.
     
  5. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635

    Ik heb zelf ook ongeveer zo'n model en eerst alles ingesteld zoals hierboven (met nog een paar kleine aanpassingen) en mijn beeld ziet er echt stukken beter uit met GTA, dank hiervoor :D
     
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dat gevoel had ik ook met de PS4 versie.. Ik zeg dat het komt omdat de game maar met moeite 30fps haalt. (resolutie van de Xbox One weet ik zo niet)
    Speel nu al tijden de PC versie op dat zelfde scherm en het lijkt wel alsof ik een nieuwe TV heb gekocht. Kan niet alle settings voluit draaien op mijn PC maar heb wel 1080P en 60fps zonder drops. Een wereld van verschil!

    Kunt wel blijven tweaken aan je TV, maar als de input van de console gewoon al niet goed genoeg is het dweilen met de kraan open... ;)
     

Deel Deze Pagina