Had ik vanmorgen net Rank 4 Iron Banner Gauntlets gekocht om level 30 te worden. Krijg ik 3 uur later in de raid eindelijk mn raid gauntlets Nu nog Raid Chest piece zodat ik mn Exotic headgear kan equippen. Raid Gauntlets Atheons Epilogue (Mn 6e inmiddels...) Een Legendary Rocket Launcher En wat shards energies en chatterwhite.
Denk dat t niks word vandaag, we zijn nog maar met zn 3en Hezen's vengeance? dat is wel een mooie drop, is op de Gjallarhorn na de beste rocket launcher volgens mij en kost geen exotic slot
Jup die idd. Zal em es proberen. Wil binnenkort ook wel weer hard raid doen. Ff m'n gauntlets upgraden voor level 30.
Dat ding heeft een upgrade voor 3 shells ipv 2 voordat je moet reloaden. Altijd goed. Al gebruik ik liever The Truth in de Raid.
Ja idd. Eerst ff normal om op te warmen en dan hard er achter aan of savonds. Alleen moeten we dan nog 3 mensen met level 30 hebben. Weet niet wie van de normal raid al 30 verder is.
Ja maar hoe meer 30's met raid wapens hoe beter natuurlijk. Ik zal iig zorgen dat ik een compleet geupgrade setje void wapens heb
Ik zou wel mee willen als Destiny mij meer geluk geeft met drops.. Godverdomme in vier raids krijg ik een shotgun en boots die ik al had..
Ik ben niet iemand die meerdere characters aanmaakt op zo'n game En ja dat kan Delphiki, moet ik even al mijn armor upgraden dan haal ik de 29 denk ik wel.
Denk niet dat die dat bedoeld. Hij bedoeld denk ik dat je nog niks te klagen hebt als je na 4x tenminste wel al schoentjes hebt. Als het tegenzit moet je de Raid wel 20x doen om alles te krijgen van armor.
In Daz's geval 200 keer dus En wil best de raid op hard doen maar sowieso niet op een Zondag, dat word hem echt niet voor mij na een zaterdag nacht. Heb een huntert op 29 en titanicus op 28 maar die kan wel wel naar 29 evt.
Zijn er nog mensen die de raid nog moeten doen? Het liefst zou ik op deze op hard doen, moet die helm nog en tot nu toe pech bij Xûr Ik heb een titan lvl 29, defender.
Voor de xbox one? Ik heb nog een checkpoint voor Atheon! Als je genoeg mensen hebt van het liefste 30 kunnen we hem wel even doen. Ik ben een warlock level 30 Sent from my iPad using Tapatalk
Mensen vergeten bijna iedere keer te zeggen voor welke console het is. Lijkt mij wel handig erbij te vermelden.... ;-)