Ik ben maandagavond voor het laatst wezen kijken, dik 3000 man queue op Tarren Mill om half 7. Maar misschien dat er gisteren iets is veranderd? Zal vanavond nog eens kijken.
Op outland ook niet. 's Avonds op piek tijd nog soms een queue van 300-500, maar is dan ook de volste server van heel EU. Ze hebben afgelopen maandag capaciteiten verdubbelt las ik.
Dan nu de garrisons nog. Zat vanmiddag alweer met een zwevende houtstapel en andere spelers die ik kon zien. Vervolgens ook nog niet kunnen uitloggen. Puinhoop, bah!
Kan nu weer eens niet inloggen, zelfs niet met lagere instellingen, wat gisteren en vandaag nog wel lukte. Zegt steeds dat de world server down is.
Ik heb nu nergens last meer van. Geen queue's meer en ingame werkt ook alles prima. Hoorde dat iedereen 5 dagen gametime gekregen had, klopt dit?
Het is een tijdelijke upscale naar lvl 100 ter ere van 10 jarig bestaan van WoW. Gisteren even gekeken, echt hilarisch hoeveel mensen die tijd niet hebben meegemaakt en dat we wipen omdat er 1230124102 lava spawns waren of dat er 2 Core Hounds gepulled werden. "Please decurse me!11!!" Ga jij ooit nog eens een kijkje nemen Giel? Het is prima casual te spelen nu.
Ik heb er niets bij, dus denk het niet. Zal wel weer een random gerucht zijn. Heb Blizzard dat sinds ik speel nog nooit zien doen.
Is helemaal niet random. Is al paar dagen geleden bevestigd door de Executive Producer... http://www.mmo-champion.com/content/4522-Message-from-J-Allen-Brack-Five-Free-Days-of-Gametime
Ah kijk, top! Kon zelf de bron zo snel niet vinden. Slechte zaak dat Blizzard de boel niet op orde heeft met zo'n release, maar toch wel mooi dat ze zoiets dan doen ter compensatie.
Nice, laat maar komen dan. Ik ben voorlopig nog lang niet klaar met Garrison en daar had ik de meeste problemen. Ben alleen mijn add ons kwijt, door wat world server probleem.
Vraagje: Zit er in deze expansion ook weer zo'n loot paradijs in zoals tegen het einde van MOP, met dat eiland? Zo ja, waar en wanneer te bereiken?
Eerste patch misschien? Hoop wel dat we dan ook kunnen vliegen en dat er eens geen onnodig hoge gold prijs voor betaald hoeft te worden.
Lol. Goud geld aan t verdienen hier met al die Cata en panda babbies die nooit MC hebben gespeeld. Heujjjj boosten