Ja Solar had het over Arc die soms op de Knights zitten. Weet niet. De Raid nu heeft verder ook geen modifiers. Alleen Hard is Heroic. En alleen de standaard enemies hebben een shield die altijd een shield hebben zoals de Minotaurs en Praetorians.
Uit het niets krijg ik voor het eerst een probleem met de game, werd eruit gegooid en kan er niet meer in, krijg elke keer de foutmelding BANJO ? Hoe kan opeens mijn NAT niet goed zijn er voor , staat al Die tijd op moderate... NVM, na cod aw te testen en daarna destiny weer gestart toen kreeg ik opeens een update van Destiny en hij doet het weer
Op 9 december verschijnt de eerste, grote uitbreiding van Destiny, The Dark Below. Deze betaalde content voegt naast nieuwe missies, een nieuwe Strike en een nieuwe raid nog wat anders toe waar veel spelers blij van worden: zwaarden. In de missie The Sword of Crota kan je nu al even met een zwaard aan de slag, als je de Swarm Princes moet verslaan. In The Dark Below zal het vechten met een zwaard uitgebreid terug gaan keren. Sowieso zal de nieuwe raid, Crota's End, een onderdeel bevatten waarbij het vechten met een zwaard een grote rol speelt. Het lijkt er echter op dat er ook buiten de raid om zwaarden in de game komen, dankzij getoonde gameplay in een nieuwe developer video. Of het om een Strike gaat of een gewone missie is niet duidelijk, maar in elk geval is het goed nieuws voor liefhebbers van actie met zwaarden. Ontwikkelaar Bungie liet tevens weten dat de Strike-missies straks echt onderdeel gaan uitmaken van het hoofdverhaal. Tot dusver waren de Strikes afzonderlijke coöperatieve missies, die niet echt verbonden waren met het verhaal. Lekker hakken met dat zwaard dus
Vind de video van Game Informer heel veel leuks laten zien Echter wekt het ook veel vragen op. Sowieso een +1 dat je de Hellmouth dus induikt... Worden de nieuwe Legendaries en Exotics sterker dan de huidige? Zijn de oude dan ineens obsolete? Hoe gaat dat met de oude armors? ... etc.
Ben erg benieuwd naar hoe we die nieuwe mats moeten gaan verzamelen en of daar oude mats voor nodig zijn of niet ben een beetje bang dat ik shards en energy had moeten opsparen ipv maar eindeloos gear upgraden uit verzamelwoede
Zou niet erg zijn inderdaad wat wel erg zou zijn als we oude wapens niet naar het nieuwe light level kunnen upgraden dan haak ik echt af Ik heb echt een mooi setje geupgrade wapens nu, mis alleen nog een ARC primary. Als dat allemaal verspilde moeite is geweest dan kap ik er mee
Waarschijnlijk gaat Black Wax een grote rol spelen en is er ook iets van Radiant Energy en Radiant Shards. Edit:
Black wax heb ik nog wel een stuk of 80 van denk ik, dat is mooi maar ik wil graag weten of ik mn VoC , Icebreaker, Hezen's Vengeance ook kan upgraden naar 330 of dat die gewoon achterhaald zijn op het moment dat de expansion uitkomt zou ik echt kut vinden maar het upgraden van wapens en gear is waar je de meeste tijd in steekt. Dus om bij elke DLC al je gedane moeite overboord te gooien zou ik echt een rare designkeuze vinden
Ik ben wel benieuwd naar nieuwe wapens en armor. 9/10 exotic armor is gewoon slecht namelijk qua bonus
Armamentarium en Knucklehead radar vind ik handig maar voor de rest is het inderdaad allemaal niet bijzonder qua perks vooral voor de warlock weet ik nog niet echt wat voor exotic armor ik zou moeten willen
Heart of the praxic fire is de enige redelijk nuttige. Nja we gaan het zien over 2 weekjes ben benieuwd.
Ik wissel het af. Gebruik de Sunbreakers als ik de Templar aan het grenadespammen ben, Voidfang Vestments in Crucible voor extra axion bolt en volle nade bij spawn en Light Beyond Nemesis tijdens strikes en missions voor de snelle revives en extra orbs.
Volgens mij weet niet 100% zeker maar werkt je voidfang vestments ook gewoon met je solar grenades bij sungsinger class en vica versa... Iemand die dit ken bevestigen?