1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] Destiny Raid Topic

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 23 nov 2014.

  1. Daz

    Daz ✖

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hier kunnen alle PS4 Destiny spelers verzamelen om samen een Raid aan te gaan. Geen gezeur meer over welk platform.
     
    Dr0kz vindt dit leuk.
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    kunnen we deze niet beter wel in het destiny subforum doen? anders vinden mensen hem nooit :+
     
  3. Daz

    Daz ✖

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ohja er is nog steeds een Destiny Wisselforum hé? Dacht dat die weg was met releases van oa GTA en DA: I. Goed, dit is iig een PS4 sectie dus zo moeilijk is het toch niet? :+
    Mods mogen 'm wel verschuiven indien nodig ;)
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    daar zeg je zo wat, dat wisselforum zal binnenkort ook wel verdwijnen..

    ik tag volgende week iedereen wel , dan vinden ze het vanzelf :+
     
    Daz vindt dit leuk.
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik ben net weer thuis en gooi hem wisselforum nu weg dus deze kan hier mooi blijven staan. Voor GTA en MCC is er te weinig belangstelling dus we gaan het weer even doen zonder subforum :)
     
    Daz vindt dit leuk.
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Uit het Xbone topic nog;:+
    Ik kan ook wel; heb Hard al vaker gedaan (en gehaald uiteraard). Heb een Titan en Warlock op lvl 30.

    En ook al kan een 29 wel, niet te veel, want dan mis je echt net wat punch. Hoe meer lvl 30 hoe beter.
    Uiteraard maken wapens ook een verschil!

    Icebreakers, Gjallerhorns, Patience & Time, etc...maken het weer net wat makkelijker!
     
  7. Daz

    Daz ✖

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik ben level 28 en heb de Patience & Time en Gjallerhorn, alleen moet ik ze beide nog wat meer upgraden. En mijn armor natuurlijk om level 29 te worden. :+
    Ik zal straks eens kijken ingame, volgens mij moest ik alleen veel spinmetal en overige zooi farmen voor m'n gear.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Jij, @Grave , @Cookie , Ik op level 30 en @Daz op 29. Dan hebben we nog 1 plekje vrij , @Rickk jij hebt ook wel een 30 toch? Doe je mee volgend weekend?

    moeten we alleen nog even een tijd kiezen. Ik ben zaterdag de hele dag druk en 's avonds een feestje. Kan vrijdag volgens mij wel en zondag ook.

    Ik heb geen Gjallarhorn helaas , maar wel VoC, Atheon's epilogue, Icebreaker, Preadyth's revenge en Hezen's Vengeance helemaal geupgrade
     
  9. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    30 of 29 maakt opzich niet super veel uit, een level 30 kan zich een foutje veroorloven en een 29 niet:).

    Het allerbelangrijkste is dat iedereen precies weet wat hij moet doen en wat zijn rol is in de hele raid.
    Als iedereen dat weet gaat het heel makkelijk ook met bijvoorbeeld 4 29's.

    Weet een of meerdere personen niet zijn specifieke taak dan wordt het inderdaad een lastig verhaal.

    Meer level 30's is natuurlijk altijd handig maar ik zou het gewoon proberen met de groep die jullie nu hebben, ervan uitgaande dat iedereen weet wat hij moet doen natuurlijk.
     
  10. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik heb zowel een 29 (Warlock, al vaker de HARD mee gedaan) als een 30 (Hunter) Vrijdagavond en Zaterdagavond kan ik niet, 2 keer een verjaardag en zondag kan ik voor en na PSV - Feyenoord (16.45 - 18.45), zaterdag overdag zou ook nog kunnen. Wil graag mee helpen maar zoals je ziet hebk erg weinig tijd.

    Qua wapens heb ik fully upgradend Vision of Confluence, Suros Regime, Vex Mythoclast, Icebreaker, Found Verdict, Wizard (Void Fusion), Thunderlord, Corrective Measure, Hezen's Vengeance en misschien vergeet ik nog wel wat. Dat zit dus wel goed :p
     
  11. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Mochten jullie nog iemand zoeken kunnen jullie mij ook altijd inviten. Level 30 warlock en 29 Titan en Hunter. Ook alle raid wapens plus belangrijke als icebreaker en gjallarhorn volledig geupgrade.

    Raid al vaker op hard gedaan dus zal niet veel problemen tegenkomen.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    is de rolverdeling/tactiek anders op Hard dan op normal?
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet doodgaan. :p
    Kan je op normal mee wegkomen. Op Hard niet. Dan gaat alles gelijk downhill.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    niet doodgaan kan ik op normal al aardig, alleen niet bij het spring gedeelte :+

    maar de tactiek voor templar en atheon en de veldbezetting is verder hetzelfde?
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Geloof me op Hard moet je soms echt springen om te overleven. :p
    Moeilijkste van de hele raid is het eerste gedeelte met de Confluxes.
    Tactiek is wel hetzelfde. Alleen bij Atheon wordt je nu ook detained als je niet geteleporteerd wordt zoals bij de Templar.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm bijna alles is wel hetzelfde ja. Makkelijkste bij de oracles is om boven te blijven. Bij Gatekeeper merkte ik wel dat met 2 man naar binnen gaat een stuk beter werkt. Je wilt dat zo snel mogelijk gedaan hebben namelijk. Atheon is op hard nog steeds easy
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm bijna alles is wel hetzelfde ja. Makkelijkste bij de oracles is om boven te blijven. Bij Gatekeeper merkte ik wel dat met 2 man naar binnen gaat een stuk beter werkt. Je wilt dat zo snel mogelijk gedaan hebben namelijk. Atheon is op hard nog steeds easy
     
  18. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Wij doen hem nu als volgt:
    Confluxes
    - Iedereen schuift iets meer naar voren toe, elke minotaur even roepen waar die staat.

    Oracles
    - Alle 6 vanaf boven (platform) de oracles snipen. Je moet even weten wie waar moet staan en dan is dit heel makkelijk.

    Templar
    - Easy eraf gooien

    Doolhof
    - Je hebt nu ook stilstaande beestjes, en tevens meer. De jumps zijn iets anders hier, je moet niet meer direct naar beneden nadat je op de eerste steen/rots staat met zijn alle. Je springt door naar een volgende steen/rots en vanuit daar naar de uitgang.

    Gatekeeper
    - Dit is een lastig stuk omdat hier echt teamwork voor nodig is, alle 6 moeten hier exact weten wat ze aan het doen zijn en wat de rest van het team doet.
    Wij maken beide portals tegelijk open. De portal die als eerst open is, daar komt ook als eerst een Minotaur, bij de andere komen alleen goblins. We sturen per portal 1 level 30 naar binnen die enkel op de Gatekeeper schiet. Deze kan en MOET dan ook binnen 10 - 15 sec dood zijn. Beide Gatekeepers moeten ongeveer op hetzelfde moment dood zijn, dit moet dus tijdens het gevecht goed overlegt worden. Je krijgt namelijk een debuf zodra een Gatekeeper dood is. Als het dus te lang duurt kan degene in de andere portal niks meer zien. Er staat dus twee man per portal buiten.

    Zodra beide Gatekeepers dood zijn en de Relic holders eruit zijn moet iedereen net als op Normal naar de conflux toe.

    Atheon
    - Je wordt nu detained zoals hierboven al zegt word als je NIET naar Mars/Venus wordt gestuurd. Handige hierbij is om op elkaar te schieten, je schiet dan niet alleen op jouw detain shield maar ook op die van je mede speler.

    Edit: En het allerbelangrijkste is natuurlijk niet dood gaan. Het klinkt heel eenvoudig en iedereen denkt jaja niet dood gaan. Maar dit is echt veruit het belangrijkste van de hele raid. Je kan beter een kill minder maken en niet doodgaan dan toch nog doorschieten en het erop wagen dat jij die adds eerder dood hebt dan zij jou. Je moet op hard heel veilig spelen.
     
    AnubisNefer en Daz vinden dit leuk.
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is nog best even anders dan op normal , vooral in die gatekeeper fase.. Maar goed, loopt vast wel los en anders wipen we maar wat vaker :+
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet doodgaan, niet doodgaan idd. Dan maar een sacrifice van een Vex ofzo. Daar kan je van terugkomen. Als er iemand doodgaat kan je beter wipen. Tenzij je echt op het einde bent van een checkpoint.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2014

Deel Deze Pagina