Dan zijn er nog altijd mensen die het niet meteen doorhebben.... ;-) Maar thanks voor het nogmaals duidelijk maken hiervan.... ;-)
Destiny is multiplatform en multiplatform games horen gewoon hier thuis , jullie moeten niet zo zeuren word er eigenlijk ook wel eens geraid op de 360? Ik heb het idee dat letterlijk iedereen die hier wel eens post de game op de One of de PS4 heeft en niemand hem op last-gen speelt
Jaa maar dit is tog een xbox topic??? Snap t niet want je klikt tog op xbox games topics lijkt mij dat als je een ps4 heb dat je dan naar de ps4 topics gaat.. Boeit me niet hoor maar snap wel dat mensen ervan uit gaan die nieuw hier zijn dat dit puur xbox is en dus geen console erbij zetten
Dat is de keuze van de leiding geweest is al vaker wat van gezegd, maar zo willen ze het nou eenmaal hebben.
Ze hadden het dan in het begin af moeten kappen, niet een paar maanden na de release. Daarbij is het een kleine moeite om FF te zeggen ps4 of xbone.
Ik kom hier vrijwel altijd via de 'nieuwe posts' pagina op mn mobiel. Daar zie ik alleen 'wisselforum destiny' staan. Als jullie het niet hadden aangegeven had ik het nooit geweten denk ik
Indd blijft t een kleine moeite om aan te geven maar ik persoonlijk vind t tog een raar iets dat we op de Xboxworld site zitte in een xbox game topic... Maak er dan Consoleworld van ofzo hehe
Dat heb ik helaas niet Speel inderdaad op de Xbox One, vergeten dat PS4 hier tegenwoordig ook ondervalt
Het wisselforum van Destiny is nu gesloten, en omdat ik een apart Raid topic heb aangemaakt voor de PS4 versie van Destiny kan er in dit Destiny topic alleen gesproken worden over de Xbox versie. PS4 bezitters kunnen hier terecht: PS4 Raid Topic Hebben we geen misverstanden meer.
Nou ik wil wel helpen, hopelijk krijg ik dan eindelijk de helm Om 8 uur afspreken of een ander tijdstip mag ook.
Ok en mischien willen @Maddmonkey @Hybrid @010 Rhoon NL @Ic3DFire ook nog mee ?? Of andere mensen..???
Haha ik zat t weekend ook zonder.. Kon ik eindelijk die iron banner voetjes kopen had ik geen glimmer meer K heb geen check meer van de gatekeeper.. Als je m heb wilk die ook wel doen.. Ik krijg alleen nog loot van atheon... En yes morgen weer