Okok ff kijke we hebben dAn nu : Hybrid Madd monkey Bulletproof010 Sake1989 Rhoon nl Rampage Ok??? 8 uur ??
Morgen ben ik er bij, Forza 5 compo is afgelopen dus ik ben dinsdag weer beschikbaar! Zelfde als vorige week als het aan mij ligt, even de oracle checkpoint halen met mijn warlock om vervolgens de raid af te maken met mijn Titan! Mocht er vanavond 1 persoon te weinig zijn voor Atheon hard, dan wil ik ook wel even inloggen. Liever niet (lui ), maar ik ben niet te beroerd om even te helpen als het echt nodig is .
Ik zou het liefste m'n Warlock even langs laten komen vanavond zodat ik de CP heb Maar morgen is de reset. Gaat hem niet worden. Zorg er wel voor dat m'n Titan goed spul heeft vanavond.
Haha meen je niet mischien zijn er nog meer mensen die m willen doen .. .? Sent from my iPad using Tapatalk
Zou ik ook hebben ja.... ;-) Klein letter, spatie, grote letter, kleien letter, spatie, spatie.... Pfff..... Algebra.
Jezus wat deden jullie als level 30 veel damage Ging eigenlijk best vlot. De Raid Helm gekregen. Toch leuk Heel misschien kan ik dan level 30 worden als Xur wat aanbied vrijdag haha.. anders is het nog even wachten. Kan ik nu op m'n gemak de Chest gaan proberen te bemachtigen! Morgen geen Normal maar Hard? Die sla ik over... Normal wil ik best doen
Grrr... Weer geen helm Het ging gelukkig wel snel! Als jullie morgen nog hulp nodig hebben bij de raid, ik hou me aanbevolen. Stuur dan even een berichtje via de xbox.