[XOne] Halo: The Master Chief Collection

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 14 jun 2014.

1. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Oeh hoor het al fanboy word diep geraakt. Maar voor jou veel geduld en uiteindelijk plezier toegewenst

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Had het denk ik zelf ook gedaan, als ik de game via de NL Marketplace had gehaald, maar das niet het geval en je weet wat ze zeggen over slapende honden. Iemand op een andere forum zei dat 343 gewoon een server browser erin moet gooien en klaar is kees. BF heeft dat toch? Ik zeg ook doen!

3. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    Fanboy wordT diep geraakt. Valt best mee hoor, ik kom er wel overheen. Dat je geïrriteerd bent begrijp ik ook wel, maar je "kijk mij eens boos zijn in 12 stappen-programma" voegt niet zoveel toe aan dit topic.

4. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Nee maar ik geef hier mee wel aan dat er oplossingen zijn en dat we op deze manier ook een soort van statement kunnen maken.

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Veel succes met vlekkeloze mp launches, de kans dat zoiets gebeurd is heel klein, jammer maar helaas... Al zou ik graag weer de mp gaan spelen

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat is erg netjes van die winkel, dat soort service is zeldzaam (helaas). Welke winkel was het?

Het voegt zeker wel wat toe.
    Iedereen die baalt van zijn aankoop kan er eventueel mee terug.

7. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    De winkel was intertoys... zelfs die mensen waren op de hoogte van het probleem

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm, niet verwacht...Intertoys stijgt een puntje.:+

9. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Gamers moeten gewoon es stoppen met het genoegen nemen met een 'work in progress' game ... hele fora's , twitter en facebook belagen heeft geen zin heb ik het idee.. gewoon retour met die shit en laten ze het maar uitzoeken.

10. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Indeed!

Ga zelf ook stoppen met preorders etc. Wacht gewoon reviews etc af en koop het aan de hand daarvan.. Ga geen geld meer neer leggen voor kapotte producten. In elke andere branche is iedereen het daar over eens maar in de game branche vind iedereen het prima dat het ze word aangesmeerd..

11. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Las het laatst ergens een artikel dat de gamers van tegenwoordig een 'easy to please' community zijn... nou dan verklaart dit een hoop.

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Spijt me wel, maar fuck deze game. Ze falen echt ziekelijk gewoon. Twee weken na launch.

Net met vrienden Halo 2A matchmaking geprobeerd. Duurde ziek lang en er gebeurde niets. Opnieuw proberen maar...hey eindelijk spelers erbij. 1 fucking match kunnen spelen en daarna kregen we een matchmaking error, waar hij normaal je laat voten voor een andere map. Of andere bullshit dat ik vrienden niet kon inviten via roster....nah gaat nergens meer over. Ben benieuwd of ze dit echt 100% gefixt gaan krijgen.

13. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind gewoon potjes in 2 minuten ongeveer, dan 1 minuut voor dat het begint dus in totaal 3 minuten. Als ik geen potjes vind na 4 minuten sluit ik de game volledig af, en start hem opnieuw op heb dan weer een potje in 2 minuten. Het gaat alleen te langzaam.

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Allemaal leuk en aardig dat jij op die manier je games kan vinden, het is te triest voor worden dat 2 weken na de launch het spel nog niet eens een beetje kan draaien. Ik had iig meer verwacht van 343/Bungie.

15. joost23

joost23 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand ervaring met refunds via US of Hong Kong store ?

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja waarom moeten we via allerlei tactieken een game vinden. God man. Verheugd op deze shit. Nu gewoon echt zo kwaad.

assaultpr0 vindt dit leuk.
  17. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Gewoon proberen toch via de support chat van MS...

18. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Same. Wat een ontiegelijke tiefuszooi heeft 343I hiervan gemaakt. Ik ken een heel aantal mensen die speciaal voor deze game een Xbone hebben gehaald en zich, net als elk normaal denkend mens, compleet genaaid voelen. Wat een kutstreek ook: deze fouten zaten er al in tijdens de QA, dat kan niet anders. Sterker, sommige pro's geven aan dat ze tijdens dat tournament de game continu opnieuw op moesten starten en dat het daarom zo lang duurde voordat er een nieuwe match begon. Te gek voor woorden en dit is de laatste keer dat ik een game digitaal koop. Dit is nu de tweede game op rij die zijn belofte niet waarmaakt. Ik vond Destiny een flop, maar die game werkte tenminste. Deze game werkt op alle fronten gewoon NIET.

Dedi's beloofd? Werken niet.
    Matchmaking? Fucked.
    Campaign? Freezes, corrupted save files, iffy frame rate.
    Co-op? Frame-rate issues en lag.
    Customs? Disconnects en freezes.

Van deze game had ik echt niet verwacht dat hij opgefokt kan worden, maar 343I Heeft het voor elkaar: mijn favoriete games zijn geremaked en ik speelde het na 3 dagen niet meer. Erg teleurstellend en wat mij betreft is 343I al haar geloofwaardigheid verloren. De beta van Halo 5 gaat echt cruciaal worden: als die niet goed lopt kunnen ze de studio en de franchise wel opvegen en dat is droevig voor de franchise die Xbox groot heeft gemaakt en ooit de koning van de console FPS was.

19. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
  20. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Het gaat dus nog weken duren voordat de game gefixed is. Belachelijk, tegen die tijd heeft de game dezelfde populatie als Halo 4 nu heeft.

Deel Deze Pagina