Damn! Wat een heerlijk spel. DOe mij er maar elk jaar zo een Net met mijn level acht party een level 12 Rift gesloten. Epic fight. Ging bijna miss toen twee level 12 Terror Demons ineens op mijn main teleproteerden en instakill. Maar gelukkig kon Varric mij resurrecten en we did it! Cassandra is echt een beest Niet veel later was de feest vreugde rap ten einde, mijn eerste ontmoeting met een draak! Oh oh oh, I'm on fire Oh, en nog de Hinterlands niet uitgeweest En ik zit echt vol met van die figurines enzo, durf ze niet te verkopen
Ik heb echt het idee dat ik gigantisch underlevelled ben. Ik doe nu een missie die Avvar Leader op level 7 en ik word echt in de pan gehakt. Ik ben ook niet zo'n hele tactische speler, maar dit voelt niet aan als normal.
Ik heb dat Keep eens bekeken, maar al die keuzes die je daar kan kiezen, man ik herinner me niets daarvan uit DAO. Ik ben dus echt niet heel ver gekomen in DAO. Beter om eerst de samenvatting van DAO te lezen en dan die keuzes te maken op de Keep site.
Ben nu net in de Stormcoast: Spoiler Wat zijn die Dragonlings super gave beesten! En ook de Giant verslagen aan de rand van het water. Gave battle
Wat is je level dan?? Ik speel op hard en heb geen enkele moeite met enemies paar levels hoger. Als level 4 deed ik level 8 enemies, zelfs Rifts. Enemies op het zelfde level zijn echt easy. Als je nog geen level 7 bent, ga dan eerst andere kanten op en kom je hier terug als je wel 7, of hoger bent ...
Jij speelt ook op hard ? EDIT Heb ik eindelijk een boog gevonden, epic quality, istie voor level 12. En ik ben pas level 8
Tnx nog btw, dat kotaku stuk was nou eens wel echt helder. Ik heb nu het verhaal redelijk door, en dat voelt wel wat beter ja
Gakkie,.. vraag over hinterlands Spoiler heb je die draak (lvl12) bovenin de hinterlands al gekilled? Ben nu bijna level 11 (power 67) maar die fokker killed mijn party meestal als zijn levensbalk nog maar 1/3 is
Wat hij zegt had ik zelf ook al wel geschoten,... maar is inderdaad goede tip voor mensen die het maar "saai" vinden...
Spoiler Nee, die ben ik tegen gekomen met mijn level 8 party en met 1 flyover was mijn party al half health Snel omgedraaid. Die doe ik niet voordat ik level 12 ben Of hoger Speel je ook op hard ?
Jep. Heb hetzelfde trouwens haha. Ik heb op level 7 al een wapen gekregen voor level 13 Ik ben het wel eens met dat stukje. Ik heb gisteren story gespeeld en dat was echt een stukje waarbij ik zat van "shiiiiit dit is awesome!"
Fuuuuuuuck, ik kom echt maar neit voorbij dit stuk zeg... Jezus wat zijn deze enemies sterk zeg. edit: yes! wegrennen mocht goddman dit scheelde weinig. Stond nu gewoon met Varric een kilometer verderop edit 2: waaauw wat een missie is dit zeg Echt LoTR stijl gedaan. Wat een gave personages zitten er ook in. Ik ben blij dat ik niet in de fucking hinterlands ben gebleven Story is echt super vet tot nu toe