1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Welkom Appie!
     
  2. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren hele avond gespeeld (master league offline) en me goed vermaakt.
    Wel enkele irritante zaken:
    -kreeg op zo'n 10 wedstrijden maar 2 fouten mee.
    -stamina
    -Ik heb het gevoel dat spelers te veel hun bal afwachten. In vorige versie kon je zelf wat naar de bal komen maar dat lukt me nu (nog) niet.
    -Geen mogelijkheid om spelers apart opdrachten te geven.

    Geen kritiek dit maar ik heb constant zitten klooien met tacktieken en formatie's. Ik crieer moeilijk kansen en als ik een ploeg heb die veel kansen bijeen speelt laat ik te veel ruimte. Daar ben nik nog wat aan het zoeken.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Van Stamina kan ik zeggen dat het voor mij werkt door drie dingen in acht te nemen:
    - Minder sprinten.
    - Minder druk zetten
    - Minder slidings
    Dan nog gaat de stamina achteruit, maar wel minder.
    Verder wissel ik rond de 65e minuut mijn twee meest vermoeide spelers. Ik houd één wissel achter de hand voor eventuele blessures, maar zet die toch in als ik in de 80e minuut erg onder druk kom.

    De andere punten weet ik wel iets van, maar ik zit momenteel krap bij tijd. Als anderen daar niet op in gaan komt ik daar vanavond of morgen nog wel op terug.
     
  4. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Online krijg je ook heel weinig vrije trappen mee. In de +- 50 potjes die ik heb gespeeld tot nu toe kan ik me maar 2x herinneren dat ik een vrije trap rond de 16 heb gehad. De tegenstander laat mij wel vaak van achteren struikelen, maar daar wordt blijkbaar online niet vaak voor gefloten.
     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik denk dat jullie teveel rennen en te weinig dribbelen
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je lijkt Louis wel.
     
    CrewPlayNL en appie21 vinden dit leuk.
  7. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Zojuist eindelijk mijn eerste black ball uit een 3 star agent. Kreeg Juanfran 81 rating. Ben daar erg blij mee
     
  8. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Vanavond om 20 uur zal er een funcup zijn voor de PS4 deelnemers die niet kunnen wachten op de league competitie. Van de 40 ingeschreven spelers zijn er al 15 mensen die deelnemen aan de cup die door Pesholland.nl online wordt opgezet.

    De indeling van de divisies in de officiële competitie zal ook hier vanaf hangen. Zodat voor de online kampioenschappen op 1 december iedereen op een juiste krachtmeting zal worden ingeschaald. Zo is het voor iedereen leuk.

    Hier schrijven mensen zich in voor de vriendschappelijke funcup die in één avond zal worden uitgespeeld tussen 20:00 en 23:30.

    http://forum.pesholland.nl/showthread.php?t=815
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik lees op GAF veel posts over haperingen en online connectie problemen maar ik heb helemaal nergens last van?

    Zit inmiddels alweer in mijn 3e seizoen Master League met Utrecht.

    Spelers halen is erg makkelijk, heb al bijna een topteam bij elkaar waarvan ik ook nog eens de helft aan spelers voor nop heb binnengehaald. (spelers zonder contract)


    Berghuis – Origi – Iturbe


    Rabiot – Meyer – Van Nieff


    Bijker – Gouweleeuw – Antei – Van Deelen


    Zoet


    Die Origi is echt goed!!
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Zojuist mijn eerste penalty schoot out gehad tegen belgie (halve finale Ned - Belgie)

    Wat is dat tot de laatste penalty spannend.. Ik pakte de 6e penalty Wat een WoW! gevoel.
    Ik blijf mij verbazen over de vele variatie's die er zijn om te scoren.. Wat is dit een ongelofelijke fijne PES. Oke inderdaad scheids is soms laks ... En fluit (net te) vaak tegen... Maar het blijft echt het spel hoe jij wil aanvallen hoe jij wil verdedigen..
     
  11. CrewPlayNL

    CrewPlayNL Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik zit me hier maar te verbijten, omdat ik em nog niet kan spelen ;( M'n videokaart is nu ergens onderweg naar de fabrikant. Duurt me echt veel te lang eigenlijk xD
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Misschien even de Black Friday actie van de MediaMarkt afwachten eind deze week, want kan natuurlijk dat ze er een paar recente games in gooien...
     
  13. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Damn! Weet niet of dit normaal is of dat ik gewoon mega mazzel heb gehad.
    Ik dacht, laat ik Myclub eens proberen. Open ik 3 spelers. Eerste een onbekende van 76, daarna Luis Suarez van 91 en daarna Zlatan Ibrahimovic van 93!
    Lekkerrrrrrr! Krijg je vaak van dit soort spelers?
     
  14. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Nee... Dan heb je heel veel geluk gehad!
     
  15. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    haha haat aan jou :)
     
    Dranx vindt dit leuk.
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    He bah net een potje afgebroken online de verbinding werdt heel slecht... en hij kwam terug van een 2-0 naar 2-2 hij zal weldenken appie kan niet tegen z,n verlies!

    (speelde trouwens via wifi en niet aan de kabel)
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik las in de online log ( die je steeds ziet als je het spel opstart ) dat er problemen zijn waar ze aan werken.
    Je kan die lezen op http://www.konami.jp/we/online/2015/?tg=nl&pf=pc
    Vooral ook nuttig de FAQ in de linker marge te openen. Je ziet dan een link. Die verwijst naar de FAQ.
     
    appie21 vindt dit leuk.
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Zojuist even gespeeld als Ajax
    PSG - AJAX 2 - 2 vanavond
     
  19. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Denswil 2 keer in de fout?
     
  20. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    [​IMG]
     
    domienr en Numberless Zero vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina