1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Oh ja shit zie net dat Touré al duurder is dan de rest van m'n team, foutje :+.
     
  2. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Zou sowieso niet voor Balotelli gaan. Die gast is in Fut niet vooruit te branden...
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ziet inderdaad net dat ie L/L workrates heeft, in een 4-5-1 gaat dat niet werken :p.
    Sturridge is ook een optie maar ik vond m nogal log spelen, aantal potjes met Engeland online gedaan.
    Dus ik denk dat ik eerst gewoon Lukaku - Benteke koop, kan er later altijd nog iemand anders neerzetten.
     
  4. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja weet ook dat sneeuw klote is maar dacht mischien kan ik ervoor zorgen dat ik er vaker in kom te spelen haha
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Volgende vraag. Waarom wil je vaker in klote omstandigheden spelen?
     
  6. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Remy en welbeck zijn ook goede opties :)
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Koop wel Remy, Welbeck, Benteke en Lukaku, zijn toch niet zo duur :+.
    Als ik dan nog steeds coins over heb of het spelet toch nog niet helemaal zijn er nog een stuk of 5 spitsen die er wel passen en goed genoeg zijn :D.
     
  8. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik zou benteke of lukaku als kopsterke/fysieke spits doen en remy of welbeck als snelle spits erbij
     
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
  10. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben je serieus? Ronaldinho als verdedigende middenvelder?? Zet daar eens heel snel Melo neer. Als je Ronaldinho wilt gebruiken zet hem dan als CAM/CF neer, bijvoorbeeld in een 4-4-1-1 of 4-2-3-1.
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    DIt teampje zo van internet geplukt. Zag er leuk uit. Maar nee Ronaldinho niet als CDM maar als CAM. Gewoon puur als killer wat ruimte maken. Is hij nog altijd 5 ster?
     
  12. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Uiteraard ;)
     
  13. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Daarbij is de bal in de sneeuw niet automatisch oranje. Wat helemaal kak is want als de bal dan wit is zie je het amper...
     
  14. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Had ik hier 3 pagina's terug gepost ;)

    Dat Guy Welbz!

    Lekker man, zou lekker een BPL teampje om hem heen maken, z'n normale versie vond ik al fenomenaal, en als ik dan de stats van z'n IF zie, damnnn.
     
  15. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb m'n 4312 BPL squad gedeeltelijk verkocht, werd te gemakkelijk voorbij gelopen achterin en m'n verdedigers wonnen geen enkel duel.
    Daarna dit team gemaakt: http://www.futhead.com/15/squads/9159883/
    Speelt vele male beter en in balbezit speel je in feite 3-4-3 omdat Cerci vaak doorschuift.
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Gister weer een Divisie omhoog online. Was in mijn laatste match, sta 3-1 voor en de match is af. Hangt FUT vast en kon niet meer inloggen. Half uur daarna weer ingelogt zegt ie dat ik ben gequit en heb niks gehad moest ik nog een game winnen.....

    Kom tegen een sweaty pace team van 75 rating en eerste helft heb ik alleen maar vededigt. Door zijn pace en high pressure kon ik niet normaal passen echt alles ging fout. 2de helft het roer overgenomen en met 4-0 kunnen winnen. Nu weer 6200 en aan het sparen voor mijn 2de teampje.

    Ok heb even dat team onder de loep genomen en het is veel pace maar weinig shooting.

    Iemand een idee voor een goed team met wat skill voor rond de 20K? Liefst 4-5-1. Wil een wat andere opstelling proberen.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2014
  17. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
  18. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Ziek team! misschien dat je middenveld iets te makkelijk overlopen wordt maar dat kan ik zo niet zeggen..
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Niet zo goed eigenlijk. Voor dat geld kan je een veel gebalanseerder team kopen.

    1. Dat middenveld is véél te aanvallend.
    2. De rechterkant van je verdediging wordt overlopen.
    3. IF Benzema is geen CAM.
    4. Iniesta is geen CM.
     
  20. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    misschien kan je dan beter 4-1-2-1-2 gaan spelen

    Met suarez en Benzema in de spits. neymar en bale op de flanken. Iniesta op Cam en khedira ofzo op CDM

    EDIT: zoiets: http://www.futhead.com/15/squads/9940396/
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2014

Deel Deze Pagina