1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
  2. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Wil je perse naar de Bundesliga? In de BPL kan je ook een leuk team maken voor onder de 20k!

    Heb dit even in elkaar geflanst: http://www.futhead.com/15/squads/9942520/

    Allemaal aardig leuke spelers, 2 5* skillers en aardig wat pace
     
  3. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Iniesta is dit jaar wel een CM haha en tegen mijn verwachtingen in deed ie het bij mij echt heel goed op die LCM positie, aanvallend natuurlijk fenomenaal maar in verdedigend opzicht ook een heel goeie balafpakker.
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja ziet er goed uit inderdaad. En nee hoeft niet perce Bundesliga oid te zijn. Alleen heb ik al een keer met een BPL squad gespeeld en speelde niet echt super. Pace is dan flink maar voelt houterig aan. Ook is de shooting van dit team echt wel laag.
     
  5. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Heel lang gespaard voor Diego Costa voor in mijn BPL team. Na wel geteld 1 match weer verkocht. Hij is traag, blijft niet aan de bal en heeft geen lekker schot buiten de zestien. Gelijk weer terug gegaan naar balotelli, welke prima rendeert. Geen last van zijn workrates met Remy naast hem.

    Heb in mijn tweede team trouwens Ramos staan in een 4-5-1 opstelling. Wat een speler is dat zeg! Is sterk en schiet alles raak!
     
  6. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Haha Costa moet je effe wat langer de kans geven(met sniper kaartje btw), ik vond hem eerst nog niet chill, maar als je effe doorheb hoe je hem moet gebruiken kan je overal doorheen walsen.



    Pc markt is echt te gek voor woorden btw, had 3 dagen terug Neymar voor 610k gekocht en checkte gister avond z'n prijs is de lowest BIN 745k, gelijk verkocht en me dikke winst gepakt:D
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
  8. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Volgens mij valt ie vies tegen.. Heb een aantal keer tegen hem gespeeld en hij is nooit echt gevaarlijk geweest.

    Er is ook een reden dat een 86 rated speler zo goedkoop is denk ik
     
  9. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Gisteravond ook met een deel van me coins weer een Serie A teampje gemaakt en het speelt echt heerlijk moet ik zeggen.

    [​IMG]

    Inderdaad, geen IF Tevez, maar lekker het IF napoli duo voorin, spelen echt unreal, had verwacht dat Callejon wat meer de aangever zou zijn en Higuain de afmaker maar het is dus andersom:+

    IF Callejon op 6/7 chem voorin is echt een aanradertje mensen, heeft heerlijke spitsen stats, fenomenale physical stats en heeft ook zelfs 89 positioning, wat je natuurlijk niet zou verwachten van een speler die eigenlijk op CAM/RM hoort.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2014
  10. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Lol ben jaloers. Heb al heel lang een Serie A team als Hoofdteam:

    Tevez - Higuain
    Hamsik
    El SHaaraway - Cuadrado
    De Rossi
    Evra - Chilieni - Barzagli - Maicon
    Handanovic

    Ik heb de coins niet om het te maken zoals de jouwe. Mij lijkt Lichtsteiner op RB ideaal en IF Higuain een beest. Mooi team man.
     
  12. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
  13. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Haha thanks man, kwa team kom je toch aardig in de buurt met de mijne.

    Lichtsteiner op RB is idd echt een verademing, Callejon is zoals ik al aangaf een monster en IF Higuain, tjaa, niet echt de killer die ik gehoopt had, heb het idee dat ie meer 'voor het team' speelt, maar zolang ik wedstrijdjes blijven heb ik daar geen problemen mee. :)


    PS:

    Iemand die kan checken of dit true is? Zit niet op me home pc atm|:-, maar als dit true is zou het echt heeeeeeeeel nice zijn.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2014
  14. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Jup klopt inderdaad: @Niema94

    Dat laatste bij issues is trouwens ook flex. Hoef je niet de hele transferlijst af te gaan naar de inform maar kan je ze nu direct vergelijken!
     
    Niema94 vindt dit leuk.
  15. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    hebben ze het dan over custom tactics?

    Laatmaar, ik zie al dat het alleen op Xbox1 is en niet op 360.. Fucking nazis bij EA
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2014
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja ik heb naast Higuain Tevez staan. Kerel schiet heerlijk van afstand.
    Dit wil ik uiteindelijk, maar dan moeten de prijzen echt heel ver omlaag gaan:

    http://www.futhead.com/15/squads/9948805/

    Ziet er ook goed uit inderdaad!
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2014
  17. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Vrijdag is black friday.. Vandaar dat nu de markt wat aan trekt er wordt weinig gekocht, dit weekend zal met thanksgiving en black friday veel worden geinvesteerd en de markt wat crashen.. Ik heb zelf ook mijn ronaldo met 200k winst verkocht, bale met 85k winst en de rest van mijn team ook nog een paar duizend.. vrijdag avond/Zaterdag weer investeren
     
  18. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    En een update voor de Xbox 360 dan?!
     
  19. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Hieronder de update voor de X360/PS3

    X360/PS3

    The second title update for FIFA 15 is now live for the Xbox 360 and PS3. This new update feature new FIFA 15 content and also addresses certain issues brought to our attention by the FIFA community.

    Added Content
    • New authentic player faces for promoted Barclays Premier League teams Leicester City, Burnley, and Queens Park Rangers.
    * Accessible after this week’s MatchDay Live update for all non-FUT modes
    ** Accessible after a FUT squad update coming this week


    • Added players, kits, and badges for the two new MLS expansion teams Orlando City and New York City FC to FIFA Ultimate Team
    • Updated FIFA Ultimate Team player item portraits for 18 high-profile players

    Issues addressed
    • Gameplay improvements to defensive positioning and lob through balls
    • Improvements to kit clashing logic in Pro Clubs and Seasons
    • Stability improvements to Career Mode and Co-op Seasons
    • Improvements to cameras in multiple licensed stadiums
    • Game Face stability fixes in Career Mode
    • Fixed an issue where transferring progress across console generations could cause FUT Seasons progress to be tracked incorrectly.
    • Compare Price in the FUT Transfer Market now works for players who were transferred close to the transfer deadline.
    • Using the “Compare Price” feature on in-form Players Items now compares the item with other in-form versions instead of the normal version.
    • Stability improvements when receiving invites for FUT Friendly Seasons.
    • Stability improvements at the end of FUT Single Player Seasons matches
    • Fixed undefined text on EASFC notifications for FUT Single Player Season promotions.
    • Fixed an issue that would cause the Team of the Week preview to be displayed incorrectly.
    • Improved stability when receiving FUT Online Friendlies invites.
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397

Deel Deze Pagina