Zijn er nog mensen die nu de nightfall willen doen of een weekly?? Pff als ik online kan komen ... Marrionberry drama
Gaat er vanavond nog een hard raid plaatsvinden? @Hybrid @Maddmonkey @Raafie @bulletproof010 @010 Rhoon NL ?! Of met anderen natuurlijk .
Mooi man.. Had je al icebreaker?? Ik kreeg gister alleen die timepiece.. Of ik daar nou blij mee moet wezen weet ik niet hoor
Wie o wie gaat vnaaf ff mee raiden vanaf de oracles op hard.. Op dit moment hebbe we : @Raafie @010 Rhoon NL @bulletproof010 Mischien @Maddmonkey @Hybrid en @icedfire??
Warlock klaar op Normal. Geen enkele Raid piece helaas Iemandin de groep kreeg de beste rewards ooit. Chest, Gauntlet, Boots en een Exotic Helmet...
Ik kan eventueel wel mee, als ik op mijn Hunter de oracle + Templar (cheese) mag doen zou dat fijn zijn, daarna kan ik wel weer naar mijn Warlock switchen.
Ik kan vanavond (ondertussen lvl 29 met warlock), maar heb die klotige raid nog altijd niet kunnen spelen tot nu toe. Wel een keer op youtube gezien hoe het moet. Mocht je nog iemand nodig hebben dan doe ik graag mee, maar of instappen op hard een goed idee is laat ik aan jullie....