Game speelt prima de single player, zou het leuk vinden ook eens een potje online te mogen spelen (speel overigens de ps3 versie)
Ik ben nieuw hier . Heb sinds lange tijd weer pes en ben zeer tevreden alleen raak ik per wedstrijd minimaal 3 keer de lat. Hebben jullie hier ook last van? En met een voorzet en ik druk op kopen doet die vaak niks. Dit ligt denk ik aan mij.
Tsja, ik denk eerder dat het iets met PSN ofzo te maken heeft dan met servers van PES, want ik kan vlekkeloos (online) spelen.
Welkom hier Hoe heb je bij de instellingen 'schieten ' staan? Dat kan je als volgt vinden: Opties->Inst.Spelersgegevens-> soort schot. Hier kan je kiezen uit Basis, geavanceerd en handmatig. De meeste schoten op lat en paal heb je bij geavanceerd. Ik heb hem simpelweg op basis staan en ik schiet weinig op het aluminium
Nu eindelijk mijn eerste potje online kunnen spelen... wel een slechte zaak dat bij de release alles gewoon kut werkte online. Nu nog wat doen aan die laadtijden om een potje te vinden en ben ik tevreden!
Dat online op ps3 en ps4 connectieproblemen waren bij online comps en myclub. Daarnaast vaak lag Nu is het wel top allemaal gelukkig
Heb je myclub gespeeld? Nooit problemen gehad de laatste 2 weken met het vinden van een tegenstander? Bij ons iedereen en het was een bekend probleem volgens Adam bhatti voor ALLE ps4 en ps3 spelers
Nee ik heb geen MyClub gespeeld maar wel Online Divisions en Quick Matches, nooit problemen gehad. Ook de haperingen waar veel over gesproken wordt, in het menu en wedstrijden tegen de CPU, heb ik nooit gezien.