[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    zal Ari als een beest spelen?

2. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    Dat moet ik nog even kijken want vind Vidal op CDM positie erg goed en hamsik op CAM ook maar ik ben als het goed is vrijdag avond weer online !!

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Nice gaan we weer gas geven haha

4. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Als PSV'er had ik na afgelopen weekend Padt liever niet IF gezien. Liever OF. :p

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Helemaal mee eens. Al lag het meer aan het slechte afmaken van PSV dan aan Padt, om eerlijk te zijn :+.

Zojuist voor het eerst deze week weer een paar potjes kunnen spelen. Vijf gewonnen en één gelijk. De laatste vier wedstrijden duurden maximaal een helft, waarvan de allerlaatste tegenstander al na 16 minuten quitte. Als Messi van een andere planeet is, is Doumbia van een ander sterrenstelsel. Die jongen speelt met de tegenstander alsof ze er niet staan. Zo snel, zo'n geweldige dribbel en zo klinisch voor de goal.

Dit is nu m'n hoofdteam:

Ik ben nog niet helemaal zeker welke variant ik beter vind, dus ik wissel een beetje af.

6. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Toch vorige week stom geweest door packs te halen waardoor ik nu simpel team heb.
    . . Lopez
    Maicon Caceras Barzagli Evra
    Guarin De Rossi Naingolan
    . Hernanes
    . Ibarbo Higuin

Vanaf vrijdag lopen handelen en ruim 60k winst gemaakt dus morgen denk ik Tevez halen.Kan ook iemand voor mij een fitnesssquad maken met Musa,Emenike,Doumbia? Graag in 4312 opstelling team mag tussen de 20 en 30k kosten

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Effe snel wat in elkaar geknutseld.

Vind je het wat?

8. nimweguh

nimweguh Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jongens allemaal bedankt voor jullie hulp dit is het geworden http://www.futhead.com/15/squads/10152058/
    [​IMG] Ben alleen nog niet zo blij met rodriguez veel geblesseerd en snel moe. Wat zijn andere opties voor zijn plek. Modric of iniesta.
    En denk dat ik de zwarte carvajal ga halen.
    Op de bank heb ik nog paar spelers waar ik wel vanaf kan denk ik.
    Hazard.aguero.van persie.sturridge.

9. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    IF Kroos is ook een optie hij is super alleen mist hij wel pace

10. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Moet eerlijk bekennen. Heb een week geen FIFA gespeeld en dat is te merken ook. Waar het bij mij eerst om voetbal ging, waarna de wedstrijden beetje atletiekwedstrijden werden, met een mooie pauze ertussen is het toch weer echt voetbal geworden. Op dat nou aan de update ligt, dat zou kunnen. Maar ik zie minder snelheidstreinen en meer mooie combinaties. :D

11. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Bedankt Siemenn ga voor de 2de lijkt me iets beter.Had ik eindelijk genoeg coins voor Tevez kon ik het niet laten om 4packs te openen in de hoop op een goeie maar helaas weg 30k

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Welcome to my life haha:D Ik heb nu 8200 en wil echt een Inform halen voor mijn 2de team. En die kerel kost maar 15k. Echter is de verleiding groot een pack te halen haha.

Wat zouden jullie doen? Ik zie dat Hamsik IF, Higuain IF flink aan het zakken zijn door alle nieuwe IF. Ik wil voor mijn hoofdteam of 2de team een IF halen. Of wel Rondon die kost 15K of Hamsik die is nu nog 25K. Alleen zie ik wel dat Hamsik nu al weer 10K is gezakt. Is dat de investering waart? Bang dat hij nog meer gaat zakken komende weken. En een IF verkoopt quick sell altijd 10K dus met rondon kan ik maar 5K omlaag gaan. Met Hamsik stuk meer.

Laatst bewerkt: 27 nov 2014
  13. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
  14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hey, die tweede komt me bekend voor :+. (Koscielny > Mangala btw, ook beter voor Diaby's chem)

Ik zit flink te twijfelen. Ik heb inclusief IF Welbeck zo'n 330k op m'n bank staan, maar ik heb geen idee wat ik er mee moet. Ik wil Doumbia houden, maar daaromheen en beesten team zetten waar die 330k in gaat. Maar het is lastig om Doumbia in een 41212 hybrid te krijgen, zonder spelers erin te moeten wisselen in-game. Ik wil namelijk Musa ook kwijt, vind het maar een klein, zwak manneke.

15. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Wil je Musa echt kwijt? Is bij mij op CAM echt heel goed vind ik, strooit met prachtige passes ondanks z'n 66 passing, is een erg goeie balafpakker ondanks z'n 29 defending (geen grap:+) en is natuurlijk ook retesnel met goeie workrates, 4* Skills en degelijke finishing.

Onmisbaar in mijn team:oops:

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind 'm echt weinig toevoegen, ja. Ik wil op de 10 liever een echte voetballer dan zo'n snel, klein mannetje :+

Zo kan het ook, met Emenike op 8 chem. Musa gewoon wisselen dan.

Volgende probleem: Reus of Neymar? Ik vind de scoop turn (sleepbeweging) best handig bij Neymar, maar voor de rest is Reus volgens mij wel een stuk beter?

Laatst bewerkt: 27 nov 2014
  17. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198

Sowieso Reus, die gast is zo bizar goed. Neymar heb ik ook gehad maar vond hem maar kut ;)

Siemenn vindt dit leuk.
  18. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik wil Schweinsteiger kopen, nu zie ik dat zijn prijs enorm is gedaald de afgelopen dagen. Van ongeveer 65.000 naar 47.000, wat is hiervan de reden en zal hij nog verder dalen?

19. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Markt is een beetje gecrasht met die 24 uurs actie van 50k packs en nu met die speciale Messi. Worden veel meer pakjes geopend. En richting TOTY zullen prijzen blijven dalen. Met TOTY kan je hem voor een mooie prijsje op de kop tikken.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Die TOTY hè, die is ergens in januari toch?

Deel Deze Pagina