1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

  1. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Tja, eurekamomentje hiero :)
    Want de connectie problemen en lag issues waren alleen in de online myclub matches en ook af en toe in de online competitions (toernooien) te vinden.

    Haperingen ook niets van gemerkt idd
     
  2. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    We hebben al een paar leuke funcups en funleagues gehad bij Pesholland, dat ging erg goed via de online lobbies, geen lag en feilloos spel.

    1 december gaat onze competitie van start.. Zin an
     
    domienr vindt dit leuk.
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb zat posts gelezen op verschilende fora van mensen die gewoon helemaal niet online konden spelen. ;)
     
  4. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ik speel alleen online (PS4 versie btw) en dan met vrienden in Nederland met allemaal een goede verbinding. Resultaat: 1 vs 1 online lagloos, zelfde als offline. Bij 2 vs 1 of 2 vs 2, 3 vs 2 (dat is onze max) ontstaan er vreemde lag problemen: bij standaardsituaties en na het scoren van een goal, schokt/lagged het beeld even heel erg, maar zodra de bal rolt, geen lag. Het belemmert het spel dus nooit, maar het voelt beetje gek aan en het lijkt mij iets dat verholpen moet kunnen worden.

    Overall: dik tevreden. Verder sowieso top game.
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik ben zo gelukkig! Dacht het plezier in een voetbalgame kwijt te zijn geraakt... PES 2015 maakt alles weer goed en ik ben weer ouderwets verslaafd aan het spelen van voetbal op de PS4. Online ervaar ik ook geen problemen en zelfs de Master League tegen de computer is weer genieten. Na jaren Fifa vergt het weer een aanpassing aan je speelstijl maar wel een speelstijl die hoort bij voetbal! Het is zelfs weer leuk om met top teams online te spelen. Waar ik met Fifa 15, online de kleinere clubs pakte om juist meer nadruk op teamplay te leggen wegens de belachelijke individuele kwaliteiten van top spelers kun je nu online met PES 2015 weer heerlijk voetballen. Vooral het gevoel van controle is zo belangrijk! Dat was totaal zoek in Fifa 15. Uiteraard heeft PES 2015 haar verbeter punten maar dit beloofd wat voor de komende jaren!
    Voeg mij eventueel toe op de PS4: MysteryXnl
     
    appie21 en domienr vinden dit leuk.
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben ook flink PES aan het spelen. Ik vind het een toffe game, en je moet (voor het eerst eigenlijk, ook in de PS2 tijd hoefde dat niet echt) heel zorgvuldig met je krachten omgaan.

    Ik kwam vaak in de eerste helft met 2 of 3-0 voor om vervolgens echt met hangen en wurgen het eindsignaal te halen. Ik ging helemaal los in de eerste helft, bleef de tegenstander opjagen en was vaak lekker bezig. Met als resultaat dat mijn spelers de 2de helft helemaal op waren en vanaf de 70ste minuut werd het echt zwaar. Eerst was ik daar heel, heel kwaad over, ik vond het maar nep.
    Maar nu heb ik het leren spelen (truukjes vind ik lastig, ik kan ze maar moeilijk uitvoeren wanneer ik wil en het zijn er teveel, het luistert ook allemaal heel nauw) en vind ik het prachtig. Zelden heb ik verloren in PES games met een glimlach (normaal kost het me dan een controller), maar nu gebeurt het me weleens en vaak is het dan een prachtige wedstrijd.
    Ik vind het ook erg goed gedaan dat je ook echt constant moet opletten, even dom inlopen met je verdediger en je hebt een probleem. Je kunt moeilijker dan voorheen teren op je klasse en overzicht met zo hier en daar een verslapping.
    Gisteren, speelde ik in de CL de 8ste finale, Juventus tegen Bayern (ik). Eerste wedstrijd speelde ik uit, 1ste helft speelde ik sterk en kom met 0-2 voor. Kat in het bakkie dacht ik. Tweede helft zit ik lekker te kloten, weiger te wisselen (ondanks dat het halve elftal in het rood liep vanaf de 70ste minuut ofzo) en krijg vrij snel 2 goals om de oren. Boos natuurlijk en Tevez schiet er nog twee in omdat ik perse wil winnen en dus constant druk wil zetten.

    Thuis moest ik dus wat goed maken en met 2 goals verschil winnen. Juventus speelde daadwerkelijk anders dan in de heenwedstrijd en bleef achterin hangen. Ik speelde goed en kreeg veel kansen. De bal ging er gewoon niet in en Juventus werd beter. Vlak voor de rust speelt hun keeper de bal verkeerd uit, ik onderschep hem en lob de bal over hem heen. Eindelijk de 1-0. Nog eentje en niks tegen krijgen. Tweede helft begint en ik vecht als een gek. In de 80ste minuut kom ik op 2-0 na een schitterende aanval over een hoop schijven en tik de bal in het lege doel. Juventus gaat vol in de aanval en ik scoor uit een counter de 3-0 in de blessuretijd. Prachtige potten waren dat.

    Zware kanttekening, de CPU heeft in die twee wedstrijden geen enkele overtreding gemaakt. De scheidsrechter en het gebrek aan agressiviteit bij de CPU is echt het grootste minpunt van de game. Ook perfecte slidings worden vaak met geel en zelfs met rood bestraft.
    Ik hoop op een patch, want dat is wel heel jammer.
     
    appie21 vindt dit leuk.
  7. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Heb gratis 21000 gp gehad in myclub 2x 10000 gp en 1x 1000gp. Jullie hebben dat ook


    Ik heb nu trouwens een 4123 Team met Bento als coach. In de spits Ibrahimovic 93. Middenveld met Gourcuff 80. Toure90 en Pienaar79. Verdediging met LB Rui78. CB Burdisso74 en Alvarez75 en RB staat Juanfran81. Keeper is Adrian77

    Teamgeest is 88 en teamsterkte 1381
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2014
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Yep :) Omdat er meer dan 300.000 aan MyClub meedoen en vanwege onderhoud.
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb serieus nog niet 1 keer gekeken bij MyClub, misschien toch eens doen…


    Aan de andere kant komt Arsenal eraan in mijn FC Utrecht ML game, ook daar heb ik zin in!
     
  10. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Dan heb jij geluk gehad :) bij mij werkte alleen team play.. voor de rest niks. Gelukkig was het probleem bekend, hoop dat het nu goed blijft gaan.
     
  11. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Lijkt dus langzamerhand beetje de sensatie van PES15 te zijn, de optie die iedereen wil spelen als ik zo links en rechts wat over de game lees. Hoop niet dat die problemen met verbinding ook hier veroorzaakt worden door slechte servercapaciteiten, zoals FIFA. Zou zonde zijn dat na EA ook Konami die fout zou maken, terwijl EA als ideaal voorbeeld diende dat de servercapaciteiten voor zo'n gamemode omhoog moeten.
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik niet alleen hoor, voor elke persoon die niet online kon was er ook wel eentje die het wel kon, op verschillende fora. :)
     
  13. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Speelde vroeger altijd pes, totdat pes gewoon de slechte kant uit ging. Poos fifa gespeeld, heb fifa 15 ook maar pes 2015 vind ik toch wat beter spelen. Minder snel etc lijkt iets meer op voetbal dan met fifa. Vind die keepers soms wel slecht, ballen niet vangen etc
     
  14. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja is inderdaad het ergste probleem. Ik ben nu al een seizoen ver in master league en zelfs nog geen AI (scripted) ergernissen gekend. Ik hoop ook nog op een kleine patch maar ik denk niet dat die er aan komt.
     
  15. Shizzle25

    Shizzle25 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Die 1e MyClub wedstrijd... Haha!

    Niveau nul van de CPU ofzo, kon na elke aftrap zo ongeveer recht op hun doel af en scoren, 8-0 gewonnen.

    Blijft dat niveau lang zo? Want dat is echt niks aan. :p
     
  17. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Tegen CPU wel ja...

    Ik heb daarna dan ook geen wedstrijd tegen CPU gespeeld.
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Duidelijk, dan laat ik MyClub voor wat het is, online speel ik liever met normale teams.

    Gisteravond nog Barcelona weggespeeld online, met Utrecht. :D
     
  19. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat is niet waar. De eerste wedstrijd is inderdaad het makkelijkst niveau maar bij de 2e wedstrijd is het al een niveautje hoger. Naarmate je veel wedstrijden wint stijg je een niveautje
     
  20. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Precies. Ik zit nu op Topspeler niveau en dat is behoorlijk pittig
     

Deel Deze Pagina