Wie o wie heeft er vanavond dan zin in een Hard Raid? Ik wil wel haha... Ga denk vandaag m'n Hunter en Warlock naar 29 gooien. Dan kunnen die ook mee.
Wij zoeken nog 2 man voor de hard raid voor vanavond vanaf de Oracles! We hebben nu: Raafie Bulletproof010 Rhoon NL Noobish Wie o wie Sent from my iPhone using Tapatalk
En jij ook?? Sent from my iPhone using Tapatalk Zal ik je er bij Zetten? Dan hebben we 5 man! Sent from my iPhone using Tapatalk
Mocht het nodig zijn en er is nog een plekje, dan ga ik ook gewoon mee, op de Hunter (iig level 29, 30 lukt net niet denk ik)
Half 9 kan ook nog zelfs aangezien we gister in 45 min de hard raid hadden gecleared vanaf de oracles.
Liefst 8 uur beginnen uiterlijk moet morgen 6 uur sochtends beginnen opt werk tot 00:00 dus wil lekker betijds klaar zijn ermee
Ik ga proberen er op tijd te zijn, gisteren gatekeeper en Atheon in een keer halen was echt ongekend.
Maakt niet uit. Heb tijd vanavond Ben er iets na half 8. Ben wel level 29... dus niet zo ownage als jullie Hebben we de 6e man al gevonden?
Oke dan! Ja met reson of icedfire wel ja. We hebben er nu in principe 5 dan, even kijken wie er dan bij komt! Sent from my iPhone using Tapatalk