Begin januari inderdaad. De huidige prijzendaling wordt daar niet door veroorzaakt, maar het is wel iets om rekening mee te houden als je dure spelers hebt. Op tijd verkopen en een lekker cheap fitness teampje hebben (zoals jij met je Emenike en Doumbia ) dan kom je die periode wel door. Investeren in TOTS raad ik ook aan eind van het jaar. Had vorig jaar zo'n 700k, full TOTS team van gekocht wat fantastisch speelde, was na verloop van tijd 2 miljoen waard.
Denk dat hij na deze week weer wat stijgt en dat hij halverwege december echt gaat kelderen, met halverwege januari als dieptepunt. Dat is eigenlijk het ideale moment om hem te halen.
Ik ben nu al een tijdje bezig om mijn favoriete spelers in een team te krijgen nu maar het wil nog niet lukken.. Zou iemand een poging kunnen wagen? Vooral de bovenste drie spelers (Tevez, Vidal en Jackson) wil ik er echt in hebben. Spelers die ik graag in een team wil hebben zijn: Tevez Vidal Jackson M Wilshere/Ramsey/Matic Chielinni & barzagli als cv's met erachter Sirigu (Hoeft niet per se, wel tof als het lukt.) Formatie: Elke formatie met twee spitsen, of tevez als CF kan ook. Budget: +- 150K
Denk dat de markt a.s. vrijdag nog verder inzakt, EA heeft speciale acties aangekondigd. Vorig jaar was dit ook het geval.
Nummer 1 it is! Ziet er goed uit. Martinez als enige ST kan wel en dan Tevez er om heen. Quaresma en Gaitan kunnen beide ook goed voorgeven. Defensie ziet er sterk en solide uit. Vidal vind ik trouwens echt heel goed deze FIFA. Denk dat hij een mooi koppel kan vormen met Pogba.
Vidal en Pogba is misschien wel het beste duo van FIFA, zeker voor de prijs die je betaald. Quaresma is ook wel leuk voor skills.
Ik had een vraag is t mogelijk om leenspelers en coins van catalogus cadeau te doen? Zoja zo iemand mij kunnen helpen en wat cadeau kunnen doen? Die gene krijgt t ook terug natuurlijk. Op de xbox360
Kreeg gister Vitinho uit een gold pack. Wilde hem proberen maar heb hem verkocht want zijn prijs zakte aardig gister
Coin boosts kan je zeker niet cadeau doen, maar leenspelers volgens mij ook niet. Over dat laatste ben ik niet helemaal zeker.