... holy shit. Fatebringer. Chest EN helm. Mythlocast Corrective Measure. ... tering. Heren, bedankt! Jammer van die 2e Atheon poging. Had hij toen al kapot moeten gaan.
Wel grappig dat @bulletproof010 helemaal lijp werd toen Feyenoord scoorde tegen Sevilla Heb morgen een afspraak bij de huisarts voor m'n gehoor...
Haha ja was uiteindelijk t enige positieve voor mij gisteravond aangezien ik voor de 20e x weer niks op hard kreeg word t nu wel btj zat met die rng van bungie
Ik heb jou toch echt een keer de praedyth's timepiece zien krijgen een keer. Fatebringer heb je binnen. Hoezo niks ?
@Maddmonkey ... inderdaad. Heb zelf maar vaak zat de Raid gedaan en andere er met prima drops vandoor zien gaan. Jij kreeg je armor en ik kreeg Energy en Shards. Dat een stuk of 10x Zal na gisteren ook echt niet meer klagen. Echt niet. Heb alles wat ik wil hebben nu uit de Raid. Al blijft de Mythlocast wel een vaag wapen zeg Doet me denken aan het wapen van de Fifth Element. Had gaver geweest als hij open zou "klappen" als je hem equipped. Volgende week de Season Pass maar is aanschaffen. M'n Hunter kan wel een stunt Sparrow gebruiken.
Haha die sniper ken me gestolen worden... Maargoed de fatebringer was zeker mooi prijsje maar Wil gewoon die f*ck vex , hezen vengeance of gjallahorn en heb ze al zooo vaak voorbij zien komen... Ga nu staken tot dinsdag haha
Ga ik niks mee doen hoor... Heb die fatebringer max en hou persoonlijk nie van die burstwapens [emoji12 @Raafie jaa zal indd zo zijn.. Maargoed dinsdag weer een poging.. T weekend ook druk met werk.
Ach, die percentages, daar moet je sowieso niet vanuit gaan. Je krijgt hem of je krijgt hem niet, simple as that!
Ik zou graag zondagmiddag om 14.30 uur een normal raid willen doen op de One , ik heb hem pas 1x gehaald ( zonder zelf te teleporteren ) en 1x tot het teleporteren, Ik ben een Hunter lvl 29 , bijna 30 maar ik heb dus raid gear nodig. Ik heb 2 raid wapens, Atheons Epilogue en Praedyth's Revenge beide op 300.