Vragen die me ff nog naar boven schieten Spoiler - Wtf is er nou met de aarde gebeurd? - Waar is Cooper nou uiteindelijk precies beland? - Hoe komt Cooper van een black hole naar een vijfdimensionale wereld or whatsoever en kan communiceren middels een veld achter een boekenkast precies in zijn eigen huis op aarde? - Hoe kan ie alles precies vertalen naar een fucking horloge? - Wtf is er met Catwomen nou eigenlijk gebeurd? - Wtf deed Matt Damon nou uiteindelijk? Waarom mocht ie niet koppelen? Als er geen leven op die planeet mogelijk was volgens hem, dan konden ze 'm toch allemaal vrolijk gezamenlijk wegboeken? - Waar de fuck ging die film over? - Waar waren Ripley en de Aliens?
Ja idd, en dat zou iedereen wel moeten snappen. Het is niet alsof je de hele wetenschappelijke theorie moet begrijpen om het verhaal te begrijpen. Het verhaal was aan het eind gewoon prima te snappen. Wel toffe infographic trouwens.
Fuck, gelijk de muziek hier op pauze. Maar vanaf het moment dat ik de soundtrack hoorde wist ik het al, dat kan gewoon niet in een trailer, je 15 jaar oude track recyclen.
Man, ik zou willen dat de bios hier deze zou draaien. Spoiler Volgens mij ben ik de enige op aarde die dit daadwerkelijk een bazennummer vindt?
Hehehehe die trailer, damn dat had ik serieus niet verwacht. Spoiler Samen met een goede vriend een andere vriend die hardcore SW fan is hier flink mee lopen hypen. Die is morgenochtend niet blij, ahahaha.