Eergisteren eindelijk armpjes en een helm gekregen zodat ik 30 kon worden. Gisteren nogmaals oracles cp op hard gestart krijg ik weer armpjes en bij Atheon nog 2 helmen, echt bizar weer
Vandaag Atheon op m'n Hunter het laatste stukje gedaan. Ik verwelkom met blijdschap m'n 19e Chatterwhite en m'n 241e Energy. Zo blij!
Blijf het komisch vinden hoe er zo gemopperd wordt op de loot, maar ondertussen maar blijven spelen en een dikke stash hebben
Ik kreeg een raid chest, jammergenoeg heb ik al 2 exotic chests dus een helm of schoenen was beter geweest.... Zeker met het weer wat we nu hebben +:
De loot is en blijft dramatisch. Daar veranderd een Chest, Fatebringer en Mythlocast weinig aan. Kan nu m'n Titan naar 30 gaan levelen. Daarna de beurt aan m'n Warlock. Haha! En dat zeg jij? Toen we met @Maddmonkey Atheon voor de eerste keer op Hard gingen cheesen kreeg jij als 1 van de eerste de Mythlocast
Precies. Ik heb telkens dat ik in een raid van alles kreeg en de keren daarop telkens energy en shards. Ik vind de raid iig tof om te doen en kijk ook uit naar een nieuwe.
Idem. Het is random. Als je wat krijgt is het gelijk geweldig. Ben tevreden met wat ik krijg. Werkt alleen niet motiverend als je constant niks krijgt Ben heel benieuwd naar de volgende. Alhoewel ik nog steeds denk dat er nog genoeg te vinden is in de Vault of Glass.
Nee, voor mij is de vault wel leeggeroofd nu. Mja het is niet eens de loot die het doet voor mij. Meer het teamwork en de geweldige locaties. Denk dat ik ook gewoon blanco de volgende raid ga doen niks aan filmpjes kijken
Blanco? Succes! Wel gaaf natuurlijk. Heb alleen niet een complete dag de tijd om uit te vinden hoe de Raid werkt haha... Volgende week de Season Pass is aanschaffen