Op de ps3 kan je geen player instructions doen dus dat word het ook geen 41212 twijfel tussen 433 met een lv en rv of een xtje 352 uitproberen
Trouwens een lekkere paar honderd k verdiend sinds gisternacht, rond 1 uur een duur Bundesliga teampje ingekocht en elke speler is nu al tussen de 30-80k gestegen, wellicht had er meer ingezeten als ik eerder inkocht maar goed dit is ook mooi.
Lekker hoor. Is alleen wel erg offensief, dus is het geven van instructions echt wel een must. En volgens mij mis ik nog een speler op rechtsvoor volgens mij?
Godver, waarom heb ik niet geïnvesteerd gisteren . Ik heb wel 40 spelers gekocht die normaal 2-3k kosten en nu 1k.
Yaaay Park the Bus met Player Instructions dat al je verdedigers met hun reet voor het doel staan.. Verdedigers staan al vanaf de aftrap met hun reet in de eigen 16...
Dan zou ik meteen die Müller, Shaqiri, Benatia en Sokratis voor 30k verkopen Nee maar ff serieus, ziek team hoor! Alleen denk niet dat je team gaat werken. Veel te aanvallend en 343 is erg kwetsbaar via de zijkanten!
Hahaha ik zou voor de update natuurlijk ook nooit zo'n aanvallend team maken, sterker nog, ben voorstander van verdedigende teams, maar nu laat ik gewoon Lahm en Schweni achterin blijven en dan heb ik altijd 5 man achterin, of laat ik het anders zeggen, 5 monsters Kom je niet zomaar doorheen hoor Misschien alleen een kleine beetje zonde van de aanvallende kwaliteiten van Schweini, maar met Reus,Muller,Ribery,Lewa en Shaqiri heb ik meer dan genoeg aanvallend geweld
Misschien niet, maar je CMs achterin blijven zal niet heel goed werken denk ik. Alsnog zullen ze wel drang naar voren hebben. In 3-5-2 hebben de CDMs ontzettende drang naar voren, dus als CM in 3-4-2-1 zal dit nog erger zijn. En achterin blijven zal het misschien wat meer stabiliseren, maar denk dat het niet voldoende zal zijn. Zeker niet met H/H workrates. Maar goed, hoop voor je dat het wel werkt natuurlijk. Ben alleen bang van niet.
Thanks best chill. ... Iemand idiee of de prijzen van gotze weer omhoog gaan op 360? wqt zijn nu best goedkoop
Umss mss ff paar inkopen zie ers paar staan voor 20 a 22. ..of gaan ze dit jaar niet meer omhoog de prijzen
Even een vraagje (misschien dat ik er overheen gelezen heb); kan ik na de update op de xbox360 ook player instructions geven?
Siemenn ik had je posts gelezen en wou het ook toepassen in een wedstrijd maar op de ps3 lukt dat niet of niet op die manier,heb het nu over de player instructions he