Focus werkt natuurlijk pas duidelijk als je het diafragma juist heb ingesteld. Ook kan de compositie invloed hierop hebben, gezien de focus natuurlijk autofocus is. Zorg dat je genoeg diepte hebt in je compositie om überhaupt de scherptediepte duidelijk te maken.
vroeg me af.. heb net de eerste heist in de verhaallijn gedaan die jewery store .. Nou had ik een goedkope gunman.. die faalde op de moterfiets.. is het zo als je een duurdere gunman had genomen dat hij dan niet op zn bek zou gaan? had t op de xbox ook zo gedaan en toen t zelfde resultaat dus vroeg me af of t zo ingesteld is of dat er verschillende opties zijn hoe t loopt
In de desert, nabij de LSC die je kan kopen met Franklin staat bij een tankstation een gepantserde muscle car. Stap daar eens in
Als je een duurdere man had genomen was hij waarschijnlijk niet gevallen. Echter je kan het geld van de gevallen man gewoon oppakken, dus je verliest geen geld.
Had datzelfde ook dat ie op z'n bek ging. Daarna bij iedere heist de duurste krachten ingeschakeld. Nooit problemen meer gehad, en dan nog. Na The Big One en Franklin's missies van Lester ben je toch dik binnen.
Ik had nooit gedacht dit te gaan zeggen, maar na het kijken van deze video is het gedrag van burgers en de handelingen die zij uitvoeren toch duidelijk veel beter in WD. Rockstar was normaal gesproken heer en meester in dit, maar Ubi heeft verdomd nice werk geleverd, qua dit dan he. Kijk maar:
Ja, als je het filmpje zou ziet, dan valt er weinig op af te dingen. Is in WD gewoon beter, alleen was ik de gameplay in WD zo snel zat. Hier heb ik met GTA minder last van...
Hahaha vet om te zien idd. Detail van de mensen in WD is behoorlijk goed.. Beter als in GTAV idd. Ze kunnen het wel bij Ubi.
Is best logisch aangezien WD verder een redelijk leeg spel is en GTAV niet. Dan kan je daar wel meer tijd in steken.
Even iets anders. Voor iedereen die ook buiten GTAV om naar Radio Mirror Park wil luisteren, hier is de Spotify playlist. Radio Mirror Park [GTAV:NEXTGEN]
By far idd! Verder vind ik FlyLo, Worldwide en The Low Down ook chill om te luisteren. Voor in lobby's sowieso Non-stop-pop voor de meezingers als Adult Education.
Los Santos Rock Radio , soms even de pop en classic hiphop zender. Misschien toch eens wat meer van de bovenstaande zenders luisteren, heb ze nooit echt een kans gegeven.