Jaha heb er zin in.........Hopelijk blijft mijn FFB in het stuur werken. (heb je gvd alles nieuw zijn er weer problemen met de FFB, bij de xb360 en fanatec viel het stuur nog wel eens uit en nu dit weer...) Loyall!!!!!!! Kom op ff naar de BART SMID en laat ff zo'n x1 aan rukken!! Bijgaand livery. D met mij? GRt A.
Sur,........ niet remmen!!! Vol gas en rechtdoor...... Ik heb dit al eens eerder laten zien, maar ik heb veel gehad aan de aanwijzingen van Dan Amon! Leerzaam voor je carriere. Ook goed voor rookies...
Heb alles geprobeerd maar blijf hangen op stap 1 "push the pedal all the way to the floor" Ik heb geen 'pedal' en ik ken geen Floor..... +:
Oehhh die is dik Leo! _0_ Kga even wat rondjes doen op Catalunya. Kijken waar we op uitkomen Pole gaat wel wat lager liggen!
Asjemenou rijdt 2:20.6xx. Waarom zou dat niet kunnen? Vaak zit er 2 seconden tussen mijn tijd en pole. Dus ik scaht een pole van 1:58.laag
Jullie vragen zich nu natuurlijk af waar hebben Surreallistic & ik het nu over? Maar via dit bericht zullen we daar even duidelijkheid over geven. Ook wij van South West Racing hebben een (dikke) sponsordeal met Polaroid! Uiteraard inclusief mooie camera voor Surreallistic zijn dochter waar ze ook echt foto's mee kan maken !