De Raid zelf is gewoon tof om te doen. Heb hem ook al vaak genoeg gedaan zonder dat ik nog iets kon krijgen. Maar gewoon mensen wilde helpen en het is ook geen straf om hem te doen.
Ach het ligt er een beetje aan. Ik heb nu geen zin meer om met een groep nieuwelingen mee te gaan om vervolgens weer overdreven lang te wipen (lees: alles langer dan anderhalf uur). Het is een leuke ervaring, maar als ik meedoe zonder drops, moet het wel binnen een uurtje gepiept zijn (voor zover glitches/bugs dat toelaten ). Voor de hard raid mag het natuurlijk wel iets langer duren . Ach, zo lang mijn Titan nog geen 30 kan worden heb ik nog steeds behoefte aan de raid /
Ik ga pilsen... Wil hem gerust een andere keer meedoen. Nu de beurt aan m'n Warlock. Even level 29 maken. Bah, voelt zo noob aan ...
Mocht iemand een raid op Normal doen, en nog iemand zoeken... 27 Warlock hier. Nooit de raid gedaan, lijkt me wel een keer tof.
Ik zou eerder zelf wat proberen op te zetten ipv te hopen dat je ergens bij aan kan sluiten er zijn er genoeg die wel even tijd willen maken om mee te helpen
ik wil binnen een uur ofzo wel een raid doen maar we hebben dan nog wel wat 'ervaren' spelers nodig aangezien ik het ook pas 2x heb gedaan. lvl29 Hunter met raid wapens.
Ik wil best de raid een keer meedoen, Heb 3 level 30 char. toch niks meer te doen in-game Weet dus wel redelijk hoe de raid werkt.
hoe werkt dat in die Tower eigenlijk als je een raid wilt opzetten ? er was nu toch iets met voice chat ofzo ? ik zie het een enkele keer wel voorbijkomen in mijn scherm. Ik wil nl voor 15 uur kijken of ik nog een raid kan joinen of opzetten