ik wil wel , ben rond een uur of half 8 thuis hopelijk @Cookie , @Grave , @Rickk , vanavond uurtje of half 8 met @Daz , @MAD 1976 en mij de Hard raid proberen?
mooie tijd...iemand anders in de plaats van rick?? Anders kan ik wel een 6de persoon regelen, no problem.
@MAD 1976 Denk dat je beter een 6e persoon kan regelen voor deze groep. Maluku zit in een andere hard raid straks.... ;-) Just trying to help. Haha.
Aah ja sorry ik zat idd al in een andere hard raid. Zondag middag ook al andere hard raid dan weten jullie dat. Thnx voor de inv iig.
Eerste stuk ging perfect maar bij t relics halen voor Atheon zijn we gestopt, dat lukte steeds maar net niet. Maar checkpoints genoeg nu voor nog wat pogingen komend weekend
Vex Mythoclast, Vision of Confluence, Raid Chest Armor, Legendary sparrow, ik ben een gelukkig mens! Nu alles vol gaan levelen.
Vex Mythoclast, legendary schip en 2e paar Raid helmet. Ben nog niet zo weg van de Vex Mythoclast, misschien maar volledig upgraden dat ie veeeeeeel beter is?
Ja. Krijg je meer stabilty en crowd control. Maar hij heeft meer kogels nodig. Je kan maar max van 112 ofzo meenemen. Wat 2 mags zijn als je de ammo upgrade hebt. En dat is gewoon te weinig. Voor raids, strikes etc. Maar ze gaan buffen binnenkort.