Dit is wat de MS store in de aanbieding heeft. Eigenlijk dezelfde games als op de xbox store. Paar missen er en misschien komen die op Cyber Monday?
Ik zag net de Walking Dead bundle met seizoen 1 en 2. Zijn wel de volledige versies toch aangezien ik het net voor 25 euro heb aangeschaft ? zoals het op xbox one store staat lijkt het me wel.
Nice man ben ik blij dat ik gisteren niet erin stonk bij Media Markt!! Lagen ze allebei los en dan voor 40 euro!!
Nee niet echt, maar het voelt wel minder buggy en schokkerig. Grafisch hetzelfde. Daar hoef je niks bij te verwachten
Wel meer archievements blijkbaar. Mss eens proberen op de kop te tikken als discversie. wil dat nog wel eens spelen.
Wel een leuk spel hoor DR3 , lekker over de top en soms chaotisch en zeker voor dat geld zou ik hem mee pakken
Huh vaag dit!! Hij is bezig Walking Dead s1 binnen halen gooit hij hem bij 55% ineens in de wachtrij en gaat Walking Dead s2 downloaden....
Ik wilde hem eigenlijk morgen gaan halen in de winkel maarja als hij voor 25 dollar komt haal ik hem wel online