Nice! Zelf ook eens een stuurtje gehad (op de PS2, officiele GT stuurtje....was dat van Logitech toen?!?!), maar ik kon er niet mee racen, controller ging zoveel beter.
Ik merk nu ook wel dat de controller nog stukke beter gaat. Zodra je in de slip raakt kan je met de controller heel simpel herstellen, maar met het stuurtje is het zo realistisch dat het verdomd moeilijk is om af en toe te corrigeren
Ik ben opzoek naar een draadloze koptelefoon om te gamen, maar ook om films te kijken. Films kijk ik via de mediaplayer die aangesloten is op de tv via de harman kardon. Kan ik dan zoiets kopen?
Van de sale: Stond op het punt om ook Never Alone te kopen, maar nadat ik het met geen mogelijkheid kon vinden in de store toch maar eens gaan zoeken waar het bleef. Uitgesteld naar volgende week. Next time dan! Fuck al die AAA, kom maar op met deze kleinere hapjes!
Ik twijfel of ik alleen Dragon Age koop of ook PES2015 erbij... Ik heb namelijk NBA2k15 ook nog en die kan ik al te weinig spelen. Hmz...
Ondanks dat ik het eerste complete seizoen op de Xbox 360 heb (en maar 2 uur oid heb gespeeld maar door andere games nooit meer aangeraakt) toch beide games gehaald. Voor de huidige prijs een schijntje.