[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Aan beiden:

1. Pauseer een wedstrijd.
    2. Ga naar Team Management.
    3. Ga naar het tabblad voor formaties
    4. Bewerk je formatie
    5. In dat scherm kan je ook je player instructions aanpassen.

Dus @Arno24 : ja het kan, probeer het maar eens tijdens een offline wedstrijd, dan heb je alle tijd om te zoeken. Als je het eenmaal gewend bent, lukt het je makkelijk binnen de 30 seconden.

En @brambino12, ja, maar het kon vantevoren ook al. Alleen wel nog steeds alleen maar in-game en niet voordat een wedstrijd begint of in de FUT menu's. Wellicht komt dit bij de volgende update. Dit was namelijk title update #3 voor next-gen en pas title update #2 voor current-gen. ;)

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb nu Welbeck verkocht voor 82k BIN, terwijl hij er ook voor 71.5k BIN op staat, haha. Heb nu dus 288k en nog zo'n 80k in de trade pile waarmee ik wacht totdat het meer waard wordt. Ik stop met twijfelen en ga hiervoor tijdens kerst:

Doumbia swap ik erin voor Welbeck. Op iedere plek een baas, al twijfel ik nog een beetje over Van Persie en Rooney.

3. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Hoe stel jij de player insturctions in?

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mutantemile.. ik heb dit al vier keer gepost hier. :p Erger nog, twee posts boven je, haha.:lol:

Niema94 en mutantemile vinden dit leuk.
  5. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    haha, ja ik bedoel, welke opdrzchten je ze mee geeft...

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat ligt heel erg aan je opstelling natuurlijk. Ik speel zelf 4-1-2-1-2. Als ik het bovenstaande team zou gaan maken, zou ik het zo doen:

Doumbia - get in behind
    Van Persie - target man
    Reus - stay forward, get in behind, cut inside
    Walcott - get in behind, cut inside
    Rooney - get forward, free roam
    Schweinsteiger - stay back
    Ramos - stay back.

Dus:

Één van de twee ST's diep laten gaan (de snelle) en de ander als targetman gebruiken (minder snelle, langere of sterkere).
    LM/RM diep laten gaan en naar binnen laten komen (doelgerichter), de aanvallend beste halfspeler voorin laten blijven als een soort winger.
    CAM eigenlijk normaal alleen 'free roam', maar Rooney heeft H/H en zal dus ook mee willen verdedigen, dat compenseer je met 'get forward'.
    CVM: achter blijven.

mutantemile vindt dit leuk.
  7. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94

De dure teams kunnen de deur weer uit!

8. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    Ik zag het ook net, is leuk coins verdienen op deze manier, prijzen dalen echt als een malle weer nu al

9. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ben al bezig iets in elkaar te zetten wat ik wil bouwen na morgen. :D Wordt waarschijnlijk 4-3-3 (5), wat echt een beetje mijn formatie is deze FIFA.

Dacht aan Reus linksbuiten, Bale rechtsbuiten. James als valse spits, Modric en Götze als CM, Yaya als CDM. IF Carvajal RB, Alaba LB. Centrum Mangala en Kompany en dan Courtois op doel. <3

10. frglenn

frglenn Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen wie wil mij effe antwoord geven mss stel ik dommen vragen...

Maar wat houd die cyper monday in?
    En gaan alle spelers komende weken nu goed koper worden?

Want wil een heel nieuw team maken voor son 600k, of raden jullie aan beter te wachten ermee?

Sorry als ik een domme vraag heb gesteld

11. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Domme vragen bestaan niet. Had zelf ook nog nooit van Cyber Monday gehoord, maar is in de VS de maandag na Thanksgiving waarop het seizoen begint om inkopen te doen voor kerst en dergelijken. Dus er is sprake van veel marketing, speciale acties, winkels die 's nachts open blijven. Oftewel: iedereen gaat shoppen. En EA doet hier aan mij om lekker winstgevend te blijven deze dagen.

Of alle spelers goedkoper weg gaan is een beetje de vraag. Morgen zal er wel weer een crash zijn en misschien nog wel 100k packs. Dus prijzen zijn nu al aan het dalen. Daarna zullen de prijzen over het algemeen weer gaan stijgen. Het is alleen nog wachen tot mensen echt gaan panic sellen richting TOTY in januari. Dan zal er weer een fikse crash zijn. Op zich kan je morgen wel een heel goed team bouwen, maar dan moet je niet te laat zijn als je het over een maand weer weg moet doen.

12. frglenn

frglenn Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke thanks voor de gorde uitleg.
    Maar wat zouden jullie wachten tot de crash van januari voor een dik team te maken.
    Of nu al doen?

En wie weet een leuk team voor me voor son 600k?

13. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Siemenn heb nu al 2x gekeken naar je uitleg over player instructions maar op de ps3 kan het echt niet hoor,iemand ervaring met 352?

14. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Morgen zou ik het doen als ik jou was en dan begin januari weer verkopen om na TOTY nog iets beters te kunnen kopen!

Edit: enige gevaar dat kan schuilen is dat er met kerst weer allemaal special packs zijn. Daar ook 2 dagen van tevoren verkopen en in die crash weer coins meepakken.

Laatst bewerkt: 30 nov 2014
  15. frglenn

frglenn Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke thanks.

Heb jij een idiee voor een goed team?

16. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Rooney zou ik lekker laten staan, door z'n H/H was ie voor de update overal en nergens maar nu kan je hem lekker voorin laten hangen en m door elke verdediger heen laten walsen :p

Van Persie vind ik echt bagger, eigenlijk elke Fifa en dit jaar is het ook niet anders, op z'n schot na is echt alles nét niet.

Overigens kan je als je nog wat over hebt op linksback IF Dennis Aogo zetten, erg complete linksback met leuke stats en H/H workrates ( wat dit jaar echt heel goed werkt op backs ;) )

Laatst bewerkt: 30 nov 2014
  17. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    SIF de Gea gaat zo goedkoop worden =]
    Door Black Friday 300K winst weten te maken, ben benieuwd wat Cyber Monday mij gaat opleveren

18. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    5 potten gespeeld 4 gewonnen 1 verloren. Prima resultaat dus. Het is heel relaxt om zo veel mensen op het middenveld te hebben en je merkt ook dat je tegenstander heel vaak balverlies lijdt omdat ie gewoon niet weet waar die de bal kwijt moet. Enige nadeel is dat je verdedigend tegen snelle wingers iets minder sterk staat maar dat is te overzien. :)

19. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Heb mn team ook maar verkocht dan kom ik denk ik op 100k vanmiddag en dan maar leuk team maken,kan ook handelen met if's maar zou niet weten welke en wanneer de prijzen omhoog gaan dus ga dat risico niet nemen denk ik.Denk ook dat ik 352 ga proberen zo te zien is je veldbezetting dan wel goed met 2cvms rm en lm en cam en 2spitsen.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444

Aaaait, vorige week IF Welbeck in m'n wekelijkse Season Ticket pakje, nu Schweinsteiger. Dat is mooi meegenomen. Wel zonde, want is steeds op m'n tweede account en je kan niet meer 'trade offeren'. Schweinie wil ik namelijk in m'n hoofdteam (zie post bovenaan deze bladzijde). ;)

De prijzen van spelers als Reus, Rooney, Ramos en Boateng zijn trouwens nog amper gedaald zie ik, hopelijk vanavond wat meer, dan kan ik aan m'n teampje gaan werken.

Deel Deze Pagina