Nee, alleen de laatste node heb heb je die nieuwe mat nodig toch Dus de 2 upgradea daarvoor gaan met ascendant mats
"If you play Destiny on an Xbox One, there is another new udpate that fixes the frame rate issue encountered by users of party chat." Gelukkig want het is nog niet helemaal gefixed. Edit: Oke het is een content update. Dus start je xbox opnieuw op dan krijg je een extra patch van 68mb.
Ach ja, opzich wel goed. Alleen de warlocks en titans deden wat en alle hunters gingen maar zitten en af en toe voor orbs zorgen. Was slaapverwekkend....
Klopt. Maakt me ook niks uit. Zijn helaas nog steeds ontzettend veel fouten in de Raid die, wat mij betreft, voorrang hadden moeten krijgen om te fixen. Overigens is de Pocket Infinity INSANE. Ding heeft amper een charge rate nu Morgen verder kloten. Woensdag de Season Pass aanschaffen Destiny begint, voor mij, steeds beter te worden. Hopelijk heeft de NF morgen de Solar damage aan. Dat word heerlijk! Verwacht het niet eigenlijk.
Prima update tot zover. Thorn is tof, framerate is gefixed en materials verzamelen is echt easy nu. Morgen hopelijk eens een solar nightfall. Leuk met de vex. Ik zeg mars strike met solar. Oh ja Exotic shard heb je nu nodig voor de laatste upgrade van een exotic. Die kan je krijgen als je een exotic dismantled of je kan hem kopen van Xur voor 7 strange coins. Gelukkig heb ik die aardig gespaard. ----- Makkie zo.
Lol, ik heb echt bijna geen coins meer en heb al mijn dubbele exotics al gedismantled.. Maar ik zit hier wel met 300 shards en 150 energies. Ik hoop dat de nieuwe raid gear wel geupgrade kan worden met ascendent shards en energies. Verder goede update inderdaad. Wapens spelen allemaal lekker en het niet meer te hoeven farmen voor materials zal voor veel mensen ook een opluchting zijn.
The Nexus met solar Burn. Gaat easy zijn denk ik. Alleen wat Fallen in het begin doen wat Solar. Epic Lightswitch Angry Solar Burn Nightfall