[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hehe, ja dat kan ik begrijpen. Ach, ik baal wel dat ik niet afgelopen vrijdag m'n team heb samengesteld. Dat zou een flink hebben gescheeld in de kosten. Nu wachten tot januari.

2. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Weer een boel IFs ingeslagen door Cyber Monday. Hopen dat ik er 200 tot 250k winst uit kan halen =]

3. frglenn

frglenn Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer worden de if kaarten weer meer waard?
    Voor ze op de markt te goeien

Want heb net ook een if de gea op de kop kunnen tikken.

Laatst bewerkt: 2 dec 2014
  4. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Gok dat ze tegen het weekend aan weer op hun oude prijs zitten.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zijn de prijzen nog zo gezakt dan? Ik kon gisteren niets ontdekken bij mijn lijstje spelers (Reus, Schweinsteiger, Rooney, Boateng, Cech).

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
  7. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Mijn Bundesliga team was anderhalve week geleden nog ruim 700K waard, nu ongeveer 550K.

Prijzen zijn dus nog redelijk laag

8. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Dan heb je niet opgelet tijdens de 100k packs. Heb Bale voor 400k bijvoorbeeld opgepikt, is nu weer 450k. Gewoon voor het bouwen van een team. Reus 90k, nu ook alweer 100k. Verder James 22k, Modric 25k. Inmiddels ook al sinds gisteren zo'n 100k gepakt ofzo. En de prijzen stijgen nog door. :D

9. frglenn

frglenn Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de normale prijs van een if de gea (84)
    Effe kijk of ik een goeiekoop heb gedaan of weer met me domme kop een foute.

10. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zelf heb in de volgende spelers geïnvesteerd :

3 IF Emenike (50k each)
    1 IF Pogba (195k)
    1 SIF de Gea (88k)
    2 IF de Bruyne (37k each)
    1 IF Lacazette (54k)
    2 IF Naldo (16k each)
    2 IF Ivanovic (64k each)
    3 IF Kagawa (37k each)
    3 IF Miranda (85k each)
    1 IF Rodrigo (59k)

11. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ga je een lekkere winst op maken!

Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van investeren in random spelers, ik bouw meestal een duur team dat ook wel gaat stijgen, misschien niet zoveel als jou informs maar dan kan ik iniedergeval nog potjes spelen :)

12. frglenn

frglenn Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ga je inderdaad lekker winst opmaken..ik denk tor ik me zelf gisteren nacht voor de kop heb gestoten...heb een if de gea voor son 60k gekocht, ik dacht tot een sif was|:-
    of ga hier toch mss nog winst mee maken?

13. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ja waarschijnlijk wel, die SIF van De Gea wordt rond de 175K en de IF rond de 100K. Gewoon even wachten tot die market crash voorbij is.

14. frglenn

frglenn Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks ja denk tot ik tot t weekend ofso hem ff in me team gooi, en zodra prijs omhoog gaat hem verkoop.

Btw wat is de normale prijs voor een if nando zie ers een paar staan onder de 20k

15. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Laagste buynow is 19,5k. Zou er niet aankomen, als ik jou was. PS is hij ook maar 20k, terwijl de prijzen daar normaliter hoger liggen.

16. frglenn

frglenn Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke thanks. .dan heb ik pech gehad denk ik met investeren van if kaarten hahha

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Toen lag ik te slapen :+.

18. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Dat denk ik ook. Al zou de IF bij 90k kunnen stoppen. IF Ivanovic al 88,5k :eek:

IF Naldo was voor de Black Friday crash rond de 25k en is sinds gister van 16 naar 19,5 gegaan

19. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ga zelf meestal rond een uur of half 2 of 2 uur naar bed. Kon om 1 uur dus gelijk mijn team in elkaar zetten. Ik heb alles zien gebeuren. :D

Alpine vindt dit leuk.
  20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Hier ook maar even de vraag. Xbox Live sectie is nogal slecht bezocht en ben toch wel erg benieuwd.
    Ik heb met Fifa 15 veel lag afgelopen dagen, mijn andere apparaten werken gewoon goed. De Ping is stabiel en goed en ook de speedtest van ziggo is helemaal goed.

Mijn opstelling: Modem > Switch > Xbox One. NAT staat open en kan geen fouten vinden. Ik word ook nooit gedisconnect van xbox live oid.

Nu komt het rare, ik heb gister mijn modem geherstart en weg was de lag? Waar kan dit vandaag komen? Wil ervoor zorgen dat het niet weer gebeurd. Heb het ook nog nooit gehad. Mijn vriendin download niks, verder geen andere mensen op mijn netwerk.

Thnx alvast, weet dat het niet het goeie topic is maar heeft wel met fifa te maken :D haha.

Deel Deze Pagina