Ik ben online... gt is: tld i r0ssi i. Gisteren een goede raid gehad, mooie loot op het eind, de mythoclast en plan c
ik heb ook wel zin om te raiden, maar ik denk dat ik nog net tussen hard en normal raid in zit. hebben jullie nog tips waar je goeie normal groups kunnen vinden? tot dat ik klaar ben voor hard thiez
Sites als destinytracker of teamfinder zijn prima om snel met randoms een raid op te zetten Nog iemand hard raid vanaf confluxes? We zoeken er nog 1 voor 20.00
Hard Raid team; @Rampage @bulletproof010 @Maddmonkey @Hybrid Monkey had er nog 2 maar één daarvan kan pas na 9. Is dat een probleem? Of willen we eerder starten? Keuze is aan de Raid Godfather
@thiez , voeg me maar toe : Schil1 ik heb nog 2 maten die pas 1 keer de raid hebben gedaan en normal spelen , vanaaf misschien weer als er genoeg man is en desnoods een andere keer
oke doe ik, ben nu ff weg geschopt door mijn vrouw ze wil serie kijken.. net via bungie site een raid gevonden ging lekker alleen geen gear.
Lol, je ging toch met monkey, hybrid, en bullet? Die hadden sowieso al een save @ Oracles, en een boel ervaring (maar dat zal dan wel niet het geval zijn).
Was wat misgegaan met die checkpoint helaas.. Voortaan tog ff met zn alle wipen voor de zekerheid... Vanaaf ff afmaken ?? Ik kan vanaaf pas tussen 8 en half 9!aanwezig zijn.