Geometry Wars³: Dimensions is an exciting new evolution of the iconic, fast-paced and frenetic Geometry Wars™ gameplay fans love, and will introduce full 3D action and competitive online multiplayer for the first time in the franchise. In addition to a full single-player campaign with 50 unique challenges and over 10 battle modes – five of which are completely brand new to the series – Geometry Wars³: Dimensions also features a revamped cooperative multiplayer mode, plus dynamic and persistent progression, offering players a consistently new experience each time they play. Geometry Wars³: Dimensions is planned to be the first game set to launch under the new Sierra indie label. FEATURES SCREENSHOTS Spoiler GAMEPLAY GAMESPOT: Geometry Wars 3 Announced at Gamescom 2014 IGN 5 Minutes of Geometry Wars 3 Gameplay - Pax Prime 2014 PLATFORMS - Xbox ONE - Xbox 360 - PS4 - PS3 - PC RELEASE Coming this Holiday DEVELOPER Sierra MORE INFO SIERRA.COM
Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. Een deel van de genialiteit van de vorige 2 delen was de simpliciteit. Nu het zo plaatsvindt op zo een 3d vorm lijkt daar wat van weg te zijn. Ziet er verder wel goed uit, maar niet Geo Wars-achtig.
Ze zijn inderdaad behoorlijk van het (uitstekend werkende) concept van Geometry Wars 1 en 2 afgestapt.. Eventjes afwachten nog... maar ik denk dat ik me er toch nog heel goed mee ga vermaken!
Fun fact: Lucid Games bestaat uit een aantal Bizarre Creations mensen, de makers van de originele Geometry Wars.
de originele heb ik nooit gespeeld. Ben ingestapt bij deel twee maar heb die wel grijs gespeeld. Straks misschien nog eens opstarten!
$14,99 op de (Amerikaanse) store. Is aan het downloaden destructoid: 10 /10 Flawless Victory: Games rated 10 aren't perfect, since nothing is, but they come as close as you could get in a given genre. The new must-have game in its sector, we're talking pure ecstasy. phew Metacritic http://www.metacritic.com/game/xbox-one/geometry-wars-3-dimensions EDIT: Klaar! Jeeeej Spoiler naast al het nieuwe, is er ook een modus 'oldskool' met de gamemodes van Geometry Wars 2!
Wanneer er meer mensen Geometry Wars 3 spelen mogen die mij wat mij betreft toevoegen als vriend! GT: AZT B Tender
Jeetje, wat is dit spel moeilijk zeg. Het lukt me niet eens om 2 sterren te verdienen op een level. Voor de tweede baas moet je 16 sterren hebben en ik heb er maar 12. Voor 3 sterren ga ik niet eens, dat is voor mij niet te doen. Maar voor 2 sterren moet je ook echt een foutloze solide run neerzetten. En ik heb nu een drone met firepower (max level) maar ik zie door alle kogels amper mijn eigen schipje meer. Visueel is het een waar spektakel, maar je moet volgens mij geen epilepsie hebben.
Ik zit op de meeste levels inmiddels wel op 3 sterren. Ik heb net als jij dat ik me vaak afgeleid voel door die firepower-drone dus ik ga vaak voor de magnet-drone. Die verzamelt de geoms voor me zodat ik me kan concentreren op schieten en overleven. Die geoms, de multiplier dus, die zijn (naast niet-doodgaan) de sleutel tot de heel hoge scores.
Ja, die klinkt inderdaad wel beter, want nu ga ik ook vaak af omdat ik probeer die geoms te verzamelen. Maar de magnet-drone heb ik nog niet unlockt. Ik heb alleen de firepower drone, omdat die de eerste is die je unlockt. Hopelijk komt de magnet drone ook snel.
Zijn er nog meer mensen die dit spelen en die ik kan toevoegen?? Dit blijft een spel waar ik telkens weer op terugval Nog steeds aan het worstelen om overal 3 sterren te halen. Valt soms niet mee!!