open Beta gespeeld vanavond. verhaal is opzich best geinig, maar de rest is echt brandhout. Rijdt voor geen fuck. ik zie 6.0 als reviewcijfers hiervoor verschijnen.
Wat betreft reviews: For this very reason, The Crew will be available to media to begin their reviews when the game launches on December 2. There will be absolutely no embargo on any type of coverage once the game is available for sale. Ubisoft hahaha.
Ik ben juist super aangenaam verrast door de beta. Sinds gisteren flink wat uren gespeeld en het is helemaal mijn soort game. Het leukste van een game als GTA 5 ( die ik ook vorige week heb gekocht), vind ik het rondrijden met een auto in een omgeving die realistisch aanvoelt. En als je alleen al LA vergelijkt tussen GTA 5 en The Crew, dan merk je al het verschil. in the Crew is de stad veel echter nagemaakt, gebouwen zien er veel gedetaileerder uit, de stad is veel groter. Bijvoorbeeld alleen al in de bergen bij Mull Holland drive, waar je in GTA 5 binnen een paar minuten doorheen bent, rijdt je in The Crew rustig een kwartier doorheen. En dan heb je nog New York...als je die vergelijkt met die van GTA 4, dan valt je bek helemaal open hoeveel mooier en gedetaileerder deze is in The Crew. Miami is ook heel sfeervol nagemaakt. En dan zijn er nog vele steden waar je heen kan...Ritje Detroit naar LA via Las Vegas...je bent zo 3 kwartier bezig. Dit is precies wat ik wil in een game...gewoon kijken naar Amerika zoals het ongeveer echt is (natuurlijk kunnen ze niet alle steden namaken, maar de hoeveelheid die erin zit is indrukwekkend). Al die missies enzo boeien me niet zoveel, maar ik weet zeker dat als GTA 6 er over een paar jaar zo eruit ziet, dat iedereen staat te springen...dat is het enige wat je mist in The Crew...uit je auto stappen.
Iemand nog een goede aanbieding gezien voor the crew op de ps4? Goedkoper als 55 euro zie ik hem nog nergens...denk dat ik hem toch maar gewoon digitaal van de psn store haal voor 59,99 dollar (48 euro).
Gewoon digitaal kopen imo, is op de Xbox ook de goedkoopste optie. Ik heb zelf de gold edition gekocht voor $85.
Ik heb er wel zin in maar zit nog te twijfelen of ik niet op een paar reviews moet wachten. Heb het niet meer op ubisoft games en releases zonder enige vorm van review VOOR de game uit is.
Heb de pc beta gespeeld en ps4. Is cruisen jouw ding? Heb je plezier gehad met test drive unlimited? Zo ja, buy this game right now!!
Verschil is dat deze game niet door Ubisoft is gemaakt maar alleen wordt uitgegeven door ze. Maar ik zou alsnog ff wachten. Alle beta's zijn builds geweest die maanden oud waren dus de game voelt sowieso anders aan straks.
The Crew is nu ook te pre loaden op de ps4. Volgens de teller nog 12 uur voordat ik online mag..zin in!
Ach, ik krijg mijn speeltijd wel uit deze game. Hij zal niet slechter zijn dan dat de beta was, en zoals flavour zei was de beta een oudere build. Natuurlijk, weer een Ubisoft game, maar toch heb ik genoten van alle games die ze gereleased hebben (ondanks bugs/glitches).
Het is ÉCHT heel vet, elke stad heeft z'n unieke vibe, geweldig gewoon. En de grootte he........ HUGE.... Speel het op PC btw @ 60fps.
Hoe werkt die manual shifting optie nu eigenlijk? Ik heb hem op manual gezet maar zou niet weten hoe je schakelt?